Direkte Manchester airport - Leeds

Started by h.b, October 24, 2012, 11:48:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Er direkterutene på denne strekningen blitt forandra på. For nå må jeg bytte i Huddersfield når jeg skal ta toget til Leeds på en mandag. Før så husker jeg at det var direkte uansett hvilken dagman reiste fra flyplassen til Leeds

Asbjørn

Quote from: h.b on October 24, 2012, 11:48:24
Er direkterutene på denne strekningen blitt forandra på. For nå må jeg bytte i Huddersfield når jeg skal ta toget til Leeds på en mandag. Før så husker jeg at det var direkte uansett hvilken dagman reiste fra flyplassen til Leeds

Som du vil se av denne er det for det meste direktetog, men av og til må man bytte i sentrum av .......
Noe togbytte i Hudds har jeg aldri opplevd men det kan vel forekomme...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Tom S

Grunnen til dette er arbeid på toglinjene, trur eg.
Det er satt opp buss fra Huddersfield til Leeds, og fra Leeds til Hudders når ein skal tilbake.
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

Tok toget fra Leeds til Stockport for to uker siden, merkelig og uvant rute, vanligvis går toget direkte fra Leeds til Piccadilly i møkkabyen, snur der før det går ut til flyplassen. Denne gangen gikk toget til Huddersfield og snudde der, gikk så til Victorya i hølet, snudde der, igjennom Piccadilly og så til flyplassen, turen tok også mye lenger tid enn vanlig!

ollan

Quote from: Rudi G. on October 24, 2012, 16:18:51
Tok toget fra Leeds til Stockport for to uker siden, merkelig og uvant rute, vanligvis går toget direkte fra Leeds til Piccadilly i møkkabyen, snur der før det går ut til flyplassen. Denne gangen gikk toget til Huddersfield og snudde der, gikk så til Victorya i hølet, snudde der, igjennom Piccadilly og så til flyplassen, turen tok også mye lenger tid enn vanlig!

2 stopp i møkkabyen var i meste laget ja....ble skikkelig dårlig i forbindelse med begge stoppene...Overfylt med masse møkkalagsupportere også... Nei la oss bruke Leeds/Bradford International heretter. ;) desverre har vi vært så sløkket Rudi, 8) at vi lander på Stockport Int den 23.nov. Vi er jo så mange at buss kunne blitt vurdert...med litt pådrag på gassen og omveier slipper vi vel unna møkkabyen greit?
Ollan

RuneR

Toget gikk på vanlig måte både fredag kl 10:05 fra flyplassen, og i går kl 09:25 fra Leeds.

Husket at jeg så en plakat da jeg var i York på lørdag, om at det skulle komme en midlertidig omlegging grunnet arbeider på jernbanen sør for Leeds. Siden du nå spør om dette, måtte jeg google etter dette (kan anbefales), og fant informasjon om at det skal foregå arbeider ved Stalybridge i perioden 24. oktober tom. 4. november. Dette medfører

Les mer her:    http://www.tpexpress.co.uk/train-timetables/stalybridge-works/
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

RuneR

Bergensruten det der.  Ingen fare for oss som ikke bor i republikken  8)
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

MrK

Quote from: RuneR on October 25, 2012, 09:57:04
Strålende Rune;-)
Bergensruten det der.  Ingen fare for oss som ikke bor i republikken  8)
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?