Leicester-Leeds 6.mars

Started by Oppdrettslaksen, October 20, 2012, 16:51:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Oppdrettslaksen

Heisann! Hele engelskklassen min skal på klassetur til London tidlig i mars. Dette skal selvsagt utnyttes til det fulle, og hva kan vel da være bedre enn å ta togturen nordover for å bivåne Leicester mot Leeds på Walkers Stadion(og ja, jeg vet at den har skiftet navn til King Power..)

Så derfor har jeg to spørsmål til dere nå:Gjennom hvilke kanaler skal jeg gå for å få tak i billetter på bortetribunen? Og er det noen som har erfaringer fra Walkers Stadium?

Hobben

Int.member i Leeds United for å søke om bortebilletter.
Rogaland Whites

Oppdrettslaksen

Quote from: Hobben on October 24, 2012, 14:14:23
Ingen muligheter for å kjøpe bortebilletter på stadion altså?

ollan

Quote from: Oppdrettslaksen on October 25, 2012, 16:29:31
Joda, men du må kjøpe et internasjonalt medlemskap.... Lotteri om du skal få billett. Anesitet, tidligere bortekamper, sesongkortinnehaver.  Men uten å prøve har du ikke lov til å klage :D

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
Ollan

lojosang

Quote from: ollan on October 25, 2012, 16:42:16
Joda, men du må kjøpe et internasjonalt medlemskap.... Lotteri om du skal få billett. Anesitet, tidligere bortekamper, sesongkortinnehaver.  Men uten å prøve har du ikke lov til å klage :D

Nei, på STADION er det umulig å få kjøpt bortebilletter . Du må kjøpe dem gjennom Leeds. Og ha flaks og internasjonalt medlemsskap, som Hobben sier.
- Leif Olav

ollan

Quote from: lojosang on October 25, 2012, 18:54:25
Quote from: ollan on October 25, 2012, 16:42:16

Nei, på STADION er det umulig å få kjøpt bortebilletter . Du må kjøpe dem gjennom Leeds. Og ha flaks og internasjonalt medlemsskap, som Hobben sier.
kan jo kjøpe billetter BORTE mot Leeds supporterne på stadion..... Ojeez nå blir det OT. :-)
Ollan

MrK

.......og jeg antar at medlemsskap kan bli sjekket opp mht incidentet på Hillsborough og de som ikke har gyldig medlemskap og billett kan bli bortvist! Bedre å kjøpe nøytrale på stadion!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?