Skrevet av Emne: Hvem vil du beholde og hvem vil du kvitte deg med? Hvor må det forsterkes?  (Lest 14502 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

p0ndus

  • Gjest
Diouf var god i 2 mnd. Nå er han bare småsur og daff ...

Godt fra Diouf til Diaff. Huff huff :-\

Woody

Hvor mange sesonger til må vi slite med en ikke-scorende Morison?

Han har putta 3 og bomma på 4 åpne mål, han kommer til å putte som mannen med ljåen med litt service.
Så du mener han trenger service for å score på åpent mål? Good grief.

Får han service og kan komme seg i matchform uten den turbulensen som har vært og er så tror jeg at sjansene blir ekspedert i mål.. Jeg tror Ross og han kan få det til å funke sammen..

Så langt føler jeg at jeg har mine ord i behold i denne diskusjonen. Ikke god nok, og ikke nært å erstatte Becchio. Katta i sekken for 3mill pund eller hva han var verdsatt til.

Han har putta 3 og jeg er enig i at vi ikke har sett det beste av Morison. Den som holder ut får se..
Er vel rimeleg bra snitt om ein samanliknar med Becchio og tek i betraktning at han tok ein del straffer?
LIFE IS LEEDS

Leedsfan

YEP

Taking a look at the Leeds United squad that Brian McDermott will take charge of and details of when their contracts expire...


McDermott finds the bulk of Leeds United’s senior players under contract after taking charge of the squad at Elland Road.

All but seven are tied to deals which run beyond this summer and United’s new manager will have key decisions to make on a number of the professionals he inherits from Neil Warnock.

Contract expiry dates:

2013: Leigh Bromby, Davide Somma, Habib Habibou (loan), Patrick Kisnorbo, Paul Rachubka, Paul Connolly, Alex Cairns.

2014: Michael Brown, Luke Varney, Adam Drury, Paul Green, El-Hadji Diouf, Jamie Ashdown, Danny Pugh, Charlie Taylor.

2015: David Norris, Rodolph Austin, Lee Peltier, Paddy Kenny, 
Stephen Warnock, Aidan White, Michael Tonge, 
Ryan Hall, Chris Dawson, Dominic Poleon, Ross McCormack, Zac Thompson.

2016: Jason Pearce, Tom Lees, Steve Morison, Sam Byram.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.