Skrevet av Emne: Mye bråk med Leeds supportere.  (Lest 1460 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Mye bråk med Leeds supportere.
« på: Oktober 11, 2013, 13:24:18 »
Nå er jeg urolig for utviklinga her. På vei oppover problemstatistikken når det gjelder bråk og arrestasjoner i forbindelse med kamper
Nå er jo ikke beeston akkurat det beste strøket å ha en bane i nærheten av da. Spesielt upper Beeston. Det har jeg selv fått merke på kroppen. Men denne utviklinga til Leeds sine supportere liker jeg overhode ikke. En ting er at man fleiper med Vile Animals. Men for den harde kjerne av bråkmakere. Ja da er dette nettopp ting de liker å høre
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/news/latest-news/top-stories/dramatic-rise-in-leeds-united-fans-arrested-updated-1-6134979

Rudi G.

  • Gjest

Geiremann

Sv: Mye bråk med Leeds supportere.
« Svar #2 på: Oktober 11, 2013, 18:49:19 »
Skal man sammenligne med andre klubber så må man se på tallene i forhold til det antall supportere hvert lag har på kampene. Leeds på bortebane med som oftest 3000-4000 reisende i ølbusser/tog fører til flere arrestasjoner enn for de aller fleste andre lag i England, men mye pga antall.
Leeds har vel også et dårlig utgangspunkt i forhold til rykte og historie.

Dessverre er det værre å bortforklare den kraftige økningen fra forrige år
Member of "The Peterborough eight".

Gufrias

Sv: Mye bråk med Leeds supportere.
« Svar #3 på: Oktober 12, 2013, 07:51:53 »
Jeg ser at en overveldende majoritet av arrestasjonene gjelder "public disorder" og "alcohol offences". Fulle og bråkete, altså.

Tross alt ikke så ille som Nuneaton Town, som hadde 87 arrestasjoner for "violent disorder".

Men det kan jo hende at politiet er mer... hva skal vi si... proaktive... når det er Leeds.
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Sv: Mye bråk med Leeds supportere.
« Svar #4 på: Oktober 28, 2013, 09:00:02 »
Viktig at fansen viser engasjement, men det må ikke ende i arrestasjoner!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.