Watford v Leeds lørdag 23 august.

Started by sttunge, June 25, 2014, 01:38:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

sttunge

Dette blir min første Leeds kamp denne sesongen.  Satser på at det går greit å skaffe billett med bortefansen.
Var på samme kamp i 2012/13 sesongen.
Drar ut til Watford i god tid før kamp og treffer masse Leeds-fan. Får riktig godfølelsen da. 

ollan

Quote from: sttunge on June 25, 2014, 01:38:30
Dette blir min første Leeds kamp denne sesongen.  Satser på at det går greit å skaffe billett med bortefansen.
Var på samme kamp i 2012/13 sesongen.
Drar ut til Watford i god tid før kamp og treffer masse Leeds-fan. Får riktig godfølelsen da. 

Herlig stemning på den kampen ;D We're only here to spoil your party
Ollan

peder

Hvordan skaffer man seg 4 stk billetter til kampen sammen med Leeds supporterne ??????

ollan

Du må være medlem,sikkert goldmember,da får du mulighet til å kjøpe en stk billett. 2. borte for sesongen så en stiller likt med alle uten sesongkortholdere og de med bortesesongkort. Ellers er jo det mulighet å kontakte diverse norske over der for å høre om de kan hjelpe...

Ollan
Marching On Together
Ollan

sttunge

Flere norske som er i London og skal på denne kampen. Jeg og noen til møtes ved 8 tiden på Hamilton Hall Liverpool street for frokost og så videre med tog mot Watford for å treffe flere engelske Leedsfan. Mulig treffsted er Wederspoon i sentrum av Watford.
WE ARE LEEDS...