Main Menu

tv2 sumo

Started by B_Ød, September 15, 2014, 13:49:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

B_Ød

På fredag gikk jeg for denne sumo løsningen, da det bør bli noe billigere enn tv-abbonement. Problemet er at jeg har litt tynt med windows maskiner i huset, og ble derfor nødt til å improvisere big-time. (Linux med windows i virtualbox)..Kvaliteten ble naturlig nok temmelig rumpe med dette sammensuriet av enheter...spørsmålet blir derfor:

Finnes det noen media-spiller evt noe remedie jeg kan kjøpe som gir meg fornuftig kvalitet på disse sendingene?? Altså som evt har en sumo-app ellerliknnde som fungerer?
Ups & Ups!!

Sydhagen

Apple tv boks.
koster 5-600 kr å kjøpe.
der er det sumo app.
funker brillefint!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

aha...sliter litt med apple-produkter generellt, men hvis det er det som skal til så  :)

er det masse regstreringer og tull med den ...eller er det plug&play?
Ups & Ups!!

B_Ød

ser det er både tv2.. tv3 som benevnelse på disse..noe forskjell på det eller?
Ups & Ups!!

Sydhagen

plug and play.
koble til internett, tv og strøm og du er igang.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

aner ikke. kjøpte meg bare en boks eg :)

Sydhagen

du bruker samme login for sumo som i nettleseren.

B_Ød

ok, takker for super bistand  :D
Ups & Ups!!

Blank_File

Forskjellen på TV2 og TV3 er ikke gigantiske, men du TV3 gir deg høyere oppløsning. Skal du jailbreake (høres ikke ut som noe for deg) så går ikke det på TV3.