Ex akademisjef: Paul Hart

Started by Promotion 2010, August 30, 2015, 11:44:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gufrias

Quote from: Sydhagen on March 31, 2016, 12:55:20
Det kan jo være at han går over på en annen variant.
Hente 16-åringer og finslipe talentene.
Er det ikke den varianten RBK driver med?
Det kan funke for Rosenborg, hvis nærmeste konkurrent, Molde, er 22 mil unna.

Det dekker sånn omtrent alt mellom Birmingham og Skottland. Mange klubber innenfor den radiusen har nok større ambisjoner enn å være farmerklubb for Leeds.
Hekta på Leeds siden 1974

Lundewhites

Vi hadde vel en manager også?  Nå har jo Cellino den oppgaven også. En han løser like dårlig som alle de andre
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Sydhagen

Quote from: HåvardK on March 31, 2016, 15:05:57
Quote from: Sydhagen on March 31, 2016, 12:55:20
Det kan jo være at han går over på en annen variant.
Hente 16-åringer og finslipe talentene.
Er det ikke den varianten RBK driver med?
Beundringsverdig at du evner å være optimist med tanke på hvordan klubben drives.
Tror du misforstår litt. Spekulerer bare i hva Cellino tenker å gjøre. På lik linje med de som spekulerer i at akademiet blir nedlagt.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Hallgeir *

Mitt tips..

Etter en tid under Cellino sitt styre, har de som har blitt ansatt i forskjellige roller (Pearson & co... - og snart Hart?), funnet ut at dette aksepterer vi ikke. Jeg antar at de blir diktert hvordan de skal utføre jobben sin. Personer med respekt for seg selv, vil ikke akseptere å bli behandlet slik. Utfallet er at de sier opp etter kort tid.

Unntaket er Steve Evans. For han er det ikke noe større enn å trene Leeds United, og han kommer neppe til å trene en større klubb noen gang. Så kan det diskuteres om han er en nikkedukke eller ikke.

Cellino har langt på vei "lykkes" i å ødelegge klubben med sin hersketeknikk.  >:(

Spekulasjoner...? Ja, kanskje det, men jeg tror ikke dette er totalt skivebom heller.   :(
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Ryktespreder Simon Austin:

I was told on good authority that Paul Hart is only being paid £20k per year at lufc, so not a hugely enticing package.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

willum

Daniel Kilburn ‏@BurnfaceRovers  15m15 minutes ago
Hi Philip. We're hearing that Paul Hart has got a better job offer at Luton Town and that's why he's left. Any troof? Cheers. @PhilHayYEP

Phil Hay
‏@PhilHayYEP
@BurnfaceRovers there have been rumours about him going to Luton, yes. Haven't had that confirmed though.

Torpe-do

Luton Town, ja. Luton Town er de som kommer og legger mer grunker på bordet enn oss, Leeds United.

Dersom dette er en kar vi ønsker å beholde, vil jeg kalle dette en SOLID reality-check.

Promotion 2010

Hay
Leeds say Hart leaves "in order to allow more time to attend to personal matters." #lufclive

Hay
Leeds statement: "The club will now start the search for a suitable replacement for his role at the academy." #lufc
Min første Leeds-kamp:

auren

Quote from: Promotion 2010 on April 01, 2016, 17:37:36
Hay
Leeds say Hart leaves "in order to allow more time to attend to personal matters." #lufclive

Personlige årsaker ja. Samme som med Pearson. Cellino sliter dem nok ut er jeg redd  >:(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Quote from: auren on April 01, 2016, 17:54:24
Quote from: Promotion 2010 on April 01, 2016, 17:37:36
Hay

Personlige årsaker ja. Samme som med Pearson. Cellino sliter dem nok ut er jeg redd  >:(

auren

Jeg tror du har helt rett. Hos Cellino er det ikke noe som heter frihet under ansvar.

Nok en ansatt har blitt en ex.
Super Leeds since 1968

Gufrias

raggen

trist lesning dette og tror det sier mye om arbeidsforholdene for alle i klubben vår..synes og huske bakke fortelle da han var over på en tilstelning i leeds og på besøk i klubben at de som var der da han var der fryktet for jobben og at det var en trykket stemning blant alle ansatte.
Forever Leeds United!!!!!!!!

Promotion 2010

Quote from: raggen on April 01, 2016, 22:56:31
trist lesning dette og tror det sier mye om arbeidsforholdene for alle i klubben vår..synes og huske bakke fortelle da han var over på en tilstelning i leeds og på besøk i klubben at de som var der da han var der fryktet for jobben og at det var en trykket stemning blant alle ansatte.

Hart fikk frem noen talenter før tusenårsskiftet og har ikke vist noe siden.... OG VI GRÃ...TER!!!

Latterlig
Min første Leeds-kamp:

Lundewhites

Quote from: Promotion 2010 on April 02, 2016, 00:19:58

Hart fikk frem noen talenter før tusenårsskiftet og har ikke vist noe siden.... OG VI GRÃ...TER!!!

Latterlig

Når han tok over academiet i Nottingham Forrest så leverte de følgende spillere på et par år : David Prutton, Jermaine Jenas, Andy Reid og Michael Dawson   Har du hørt om de?  Så har han ikke hatt noen academier før han tok over Carlton sitt i 2011. Da produserte de langt flere spillere til forskjellige landslag enn Leeds .Joe Gomez som nå er i Liverpool blir sett på som et større talent enn vår egen Cook. 
At vi nå har mistet en av Englands mest respekterte academyledere og at flere syns  det er synd er langt mindre latterlig enn fryktelig mange av dine meninger.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Blank_File

Begynner å bli vant til å bli skuffa nå...

willum

Latterlig

Som vanlig tar du ikke poenget.

Gufrias

Latterlig
Jeg vet ikke om du har lagt merke til det, men Hart er bare en av mange i administrasjon og støtteapparat som har forlatt klubben etter veldig kort tid. Det kan umulig være et sunnhetstegn.

Vil også anbefale deg å lese ditt første innlegg i denne tråden.

DenHviteYeboah

Quote from: Gufrias on April 02, 2016, 09:10:44

Latterlig
Jeg vet ikke om du har lagt merke til det, men Hart er bare en av mange i administrasjon og støtteapparat som har forlatt klubben etter veldig kort tid. Det kan umulig være et sunnhetstegn.

Det er bare trist om dagen :( Kan ikke se noen som helst lysning med Cellino. En bortskjemt guttunge som leker sjef over en foppallklubb... det verste med slike som Cellino(altså med sølvskje i munnen ved fødsel) er at de tror i sitt eget hode at de stort sett gjør alt riktig...svært få mennesker tør å si imot og hvis de gjør det så er de ikke lengre venner eller ansatt ;)
Paul Hart bare føyer seg inn i rekken av misfornøyde ansatte :(. Steve Evans kommer aldri til å si opp fordi Leeds United kommer til å være den største klubben han noensinne har trent...og han vet nok det innerst inne...

Hallgeir *

Quote from: DenHviteYeboah on April 02, 2016, 09:44:24
Quote from: Gufrias on April 02, 2016, 09:10:44

Latterlig

Det er bare trist om dagen :( Kan ikke se noen som helst lysning med Cellino. En bortskjemt guttunge som leker sjef over en foppallklubb... det verste med slike som Cellino(altså med sølvskje i munnen ved fødsel) er at de tror i sitt eget hode at de stort sett gjør alt riktig...svært få mennesker tør å si imot og hvis de gjør det så er de ikke lengre venner eller ansatt ;)
Paul Hart bare føyer seg inn i rekken av misfornøyde ansatte :(. Steve Evans kommer aldri til å si opp fordi Leeds United kommer til å være den største klubben han noensinne har trent...og han vet nok det innerst inne...

Dette er helt i tråd hva jeg har sagt og ment om hva Cellino bedriver i Leeds. Foruten det økonomisk positive han har gjort i klubben, er han en total katastrofe mht. organisering og det å få alle ansatte til å trekke i samme retning.

En sann mester i det å skape misnøye med påfølgende oppsigelser.  >:(
Super Leeds since 1968