Life vice president: Eric Carlile

Started by kjella, January 12, 2018, 22:23:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kjella

En av de største ildsjelene og en meget stor venn av skandinaviske Leeds supportere - tidligere sekretær i LUSC - Eric Carlile er død i en alder av 89 år. Han var sekretær i 50 år og vil tro at det er flere enn meg som fikk tilsendt kamp programmer og ordnet billetter av han personlig på 1980 og 1990 tallet. Det var stort å få de brune konvoluttene med Leeds programmer. En sjeldent flott fyr. Hvil i fred - synd du ikke fikk oppleve en skikkelig opptur igjen. Det hadde du fortjent.

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

ragnar

*In El Loco we trust!*

HåvardK

Promotion 2010

Har fulgt klubben tett i flere tiår!

Her fra programbladet i 1970!

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Follow me and LUFC

Eric Carlile's funeral 2nd February 2018 - what a fantastic send off to a very special servant of Leeds United Supporters Club RIP Eric- clap on the 50th minute against Cardiff to pay our respects @luscfullerton @LUSCExec @APOPEY followmeandleedsunited.co.uk/eric-carliles-… #lufc #lusc

Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

Skjønner noen hvorfor klubben offisielt IKKE har kommentert dødsfallet?
Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

Michael Hewitt

Great turnout at Eric’s funeral yesterday.Great speech by Phil Beeton remembering Eric and a fitting tribute today for 50 years service to our club.Good to see Eddie Gray and David Dowse at the funeral and a lot of old comrades.
Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

Phil Hay

A nice minute's applause for Eric Carlile, Leeds United Supporters Club secretary for 50 years who died last month. #lufc

Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp: