Kamp vs Millwall @Elland Road lørdag 8.2. 25 kl 13:15 på TV2 Play

Started by Asbjørn, February 06, 2025, 16:22:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GeirO

Etter denne dårlige håndteringen av selveste FA-cupen, frykter jeg at fotballguden ilegger oss en straff som vil være fire svake ligakamper på rad.

Ikke umulig...
MOT

peacock

Arg! Merker at jeg er like sur i dag. For et irriterende og unødvendig tap!
Er det opplest og vedtatt at vi er et elendig cuplag? Skal vi ikke en gang gi det et realt forsøk? >:(

Hallgeir *

Når vi er oppe i PL, kommer det sikkert et argument om at: Nei, vi satser ikke på FA-Cupen i år, for det viktigste er å holde seg i PL.

I respekt for fansen som betaler dyrt for å gå på kamp, er det kanskje fair å gi beskjed på forhånd om at cupen ikke er en turnering som prioriteres høyt.

For oss som sitter hjemme i sofaen og ser kampen, er det ikke så ille, men for dem som bruker surt inntjente penger derimot .....
Super Leeds since 1968

Reaney

Har gått i ukesvis og irritert meg over denne cup-kampen, og hatt en dårlig følelse hele veien. Så endte det like dårlig som fryktet. Nå handler det om å "reise kjerringa" umiddelbart mot Watford,og ikke komme inn i en negativ spiral med påfølgende poengtap. Vi har tøff motstand i de kommende kampene. Resultatmessig har vi for vane å prestere godt mot de bedre lagene. Men dobbelt tap mot Millwall inneværende sesong er overhodet ikke akseptabelt, uansett hva laguttaket måtte være. Våre 5 siste kamper er mot tilsvarende lag. Noen har hevdet at de gleder seg til disse kampene. Jeg er ikke så sikker på at det blir spesielt mye enklere når vi i kjent Leeds stil holder på som i går.

Cannavaro

Jeg mener, alle her på dette forumet ihvertfall, skjønte kjapt når laguttaket kom at dette er ikke noe Farke og gjengen ville satse på. Jeg syns det er tåpelig ; som noen andre skriver her ; man spiller kamper for å vinne dem, og er med i cuper for å vinne trofeer...og det er jeg så enig i !
Det der disrespekt overfor turneringen å stille med et antatt "B-lag"....
Leeds er jo et rævva cup lag, og har ikke nådd f eks kvartfinaler i FA eller ligacup på mang år, Vi ryker ut på flaueste måte år etter år, og hva med publikum som betaler for å se på ??

Jeg er utrolig skuffet over prestasjonen igår.
MFLU - Miracles For Leeds United

Asbjørn

Ja takk begge deler er jo en fin tanke.

Men jeg ser for meg opprøret mot laguttaket om Piroe hadde langtidsskadet seg, om Guilavogui hadde fått sju kampers karantene for stemplingen osv...

Hovedmålet vårt er opprykk, ferdig snakka.

Cup er fint, det er også en solskinnsdag i ny og ne...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Daniel Chapman reflekterer over FA- cupens utvikling, Leeds' prioriteringer denne sesongen og maaange enkeltspillere i denne oppsummeringen.

Leseverdig er det som alltid.

https://www.leedsista.com/leeds-united-0-2-millwall-your-own-heroics/
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan