Utfallet av dagens kamp...

Started by Dennis, September 16, 2006, 20:52:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dennis

...tror jeg vil bli skjebnesvangert for vår kjære manager, Kevin 'Blackie-boy' Blackwell. Leeds-fansen har lenge lansert Blackies avgang, men ingenting er skjedd. Bates har ikke sparket han og Blackie er innbitt på å ikke gå. Det er jo uansett forståelig, ettersom sparken som regel betyr fallskjerm og oppsigelse langt mindre.

Anyway, Leeds møter i dag et lag som suger borte, men som regel er gode hjemme. Allikevel er Coventry et lag for midtskiktet i beste fall, og derfor i utgangspunktet et lag vi minst skal ta poeng mot på bortebane, aller helst tre.

Jeg er ekstra spent på kampen i dag, ettersom jeg tror et tap vil være spikeren i kista for Blackwell. At han ikke fikk fyken midt i uka, bare få dager før neste kamp, var vel heller ikke overraskende, men om vi taper i dag, tror jeg vi har en ny mann bak roret neste uke.

Og til mine tidligere sammensvorne Blackie-supportere; Jon R og Enrique. Jeg ønsker ikke Blackwell bort fordi jeg aldri har hatt trua på han, som så mange her mener. Jeg hadde skikkelig trua på Blackie og syns han fram til nå har gjort en fantastisk jobb! Men vi har jo knapt vunnet kamper siden det ble løv på trærne og derfor må han stå til ansvar. Det virker også som spillere og resten av fansen har mista trua på han, og jeg må innrømme at jeg også, nå trur at et managerskifte kunne vært bra.

Tre poeng i dag? Da er det jo ingen vits med ny manager (never change a winning team)

Null poeng i dag? Ny trener...

Et poeng? Da trur jeg Blackie sitter videre. Jeg håper aldri Leeds gjør annet enn å vinne, men for framtiden kan det faktisk være bedre at Leeds taper enn å spille uavgjort i dag. Det høres jo selvsagt helt idiotisk ut, men jeg mener nå at Blackwell har gjort sitt i Leeds-stolen og at et tap ville være en trigger for Bates.
Uavgjort 0-0 blir likevel mitt tips for resultat...

Som sagt, håper jo aldri Leeds taper foppallkamper; seier er det eneste som er godt nok! Men det hadde vært fantastisk å snappe Dave Penney opp som manager. Etter alt som er sagt om mannen her inne, har jeg fått skikkelig sansen for mannen [:)]

Allikevel, det er selvsagt håpet at Kevin skal være mannen som fører oss opp, men jeg må innrømme at jeg ikke kan se det skje.

Marching On Together!
Marching on together!

Tom S

Trur Mr.Bates lar Blackie sitte i stolen fram til landslagspausen. Har ikkje Blackie klart å snu trenden på den tiden, ja så trur eg det er over for hans del.

Men, så spørs det om Mr.Bates tar seg råd til å kvitte seg med Blackie.
Las følgende på SKY (http://home.skysports.com/list.aspx?HLID=416422&CPID=10&title=Blackwell+rejects+Curbs+talk&lid=&channel=Football_Home&f=rss&clid=2):
"...but Blackwell has laughed off talk that Curbishley could replace him. The club's lost enough money paying three ex-managers so I am sure the chairman would not want to do that again."

Virker som blackie har gode kort på hånden, og at han er fullstendig klar over det!
Blackie kommer nok aldri til å trekke seg frivillig, og utnytter dette 100% til sin fordel. Dette liker eg dårlig, og må inrømme at her viser Blackie ei ny side for min del - ein ny "Bakke"...

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Dennis

Det du sier Tom S, har jeg også kommentert i en annen tråd!

Jeg mener det rett og slett er barnslig av Blackwell det der. Og dessuten sier han jo 'Dere har ikke råd til å sparke meg!' bare litt kamuflert. Liker ikke det der altså!

Jeg hadde håpa Bates hadde unngått å gi Blackwell høy lønn og stor fallskjerm, da det ikke virka som Blackwell var førstevalget hans i managerstolen.
La oss håpe Blackie er feilsitert, her. Ellers viser det en mindre sympatisk side av han, der vi mener han ofte har vært altfor sympatisk mot andre lag.

Marching On Together!
Marching on together!

Tom S

Mr Kaizer; las etterpå at dette allerede var kommnetert.

Trur heller ikkje Mr.Bates liker å lese denne slags uttalelser av sin manager!
Kanskje av reint prinsipp og for å vise kven som eig klubben vil Mr.Bates ta seg råd til å kvitte seg med Blackie?
Men, heilt klart, denne uttalelsen setter Blackie i eit litt nytt lys for min del. Og det er synd for han, eg er kanskje den siste som fortsatt er villig til å gi han fortsatt tillit...

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Ferre

Hvis han er så stor Leeds-fan som han sier, så må han forstå at det beste for klubben er å trekker seg nå!

-WE'LL BE BACK-

Peter7

Fjollete kommentarer fra Blackie igjen ... oversatt:
"klarer ikke jeg å gjøre en god jobb i Leeds, kan ingen andre klare det heller" ...
Dette blir for dumt.

Crainey 4 Scotland
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'