Main Menu

Nattaleken

Started by SirOlsen, October 13, 2006, 14:24:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SirOlsen

Her er den store "Nattaleken"...

Den er enkel.. [:)] den er for de som ønsker å avslutte en dag (god eller dårlig) med å ønske sine medsupportere en god natt/dag (alt ettersom) og evt med håp om gode tider for vårt kjære Leeds United.

Enn så barnslig denne topicen var, så er det da vel alltid hyggelig å få en liten hilsen på tampen av dagen, så det kan da vel ikke skade.. [^]

Da tar jeg første stafettpinnerunde og ønsker dere alle medfans en riktig god... ehm.. dag blir det jo nå med tanke på tid på døgnet.. og natt for de som har jobbet natta, som meg ;)

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Knut-

quote:
Originally posted by Øisten Olsen
[
Da tar jeg første stafettpinnerunde og ønsker dere alle medfans en riktig god... ehm.. dag blir det jo nå med tanke på tid på døgnet.. og natt for de som har jobbet natta, som meg ;)

Når jeg ser på alle dine innlegg i natt kan man vel stille spørsmål om akkurat det å jobbe[:D] Gøy med nytt blod i disse "krisetider"[:)]
medlem 191

h.b

Må gratulere Øistein som et nytt medlem som tar opp arven etter Bremner, JonR og meg. Nemlig å finne flest mulig topic å svare på

SirOlsen

tyfus: Hehe, det var nettopp det jeg fryktet at du skulle stille akkurat DET spørsmålet *bløshj* :-D Men joda, utrolig nok så får jeg da gjort det jeg skal gjøre på jobb trass i litt "skriverier".. man blir jo selskapssy av å jobbe alene om natta.. nå har jeg jo tjenestehund, men den kan man lissom ikke snakke Leeds med på samme måte.. Hu er jo enig allikevel :-p hehe..

h.b: Takker veldig for det :) Jeg har jo oppgjennom åra savnet noe som nettopp dette forumet. Jeg har ikke greid å funnet et Leeds miljø her nede i Østfold enda etter jeg flyttet ned hit for ca 4 år siden, så man føler seg liksom litt "set aside..". Men nå er vi igang kara! I morra blir det seier!! :-D

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Ferre

Hehe, du har en utrolig entusiasme Øisten! [:)] Artig med engasjement.

-WE'LL BE BACK-

SirOlsen

quote:
Originally posted by Ferre

Hehe, du har en utrolig entusiasme Øisten! [:)] Artig med engasjement.

-WE'LL BE BACK-

Det tar jeg som et kompliment Ferre [:)]

Jeg srer jo her at her på forumet har jeg funnet svært mange likesinnede, og hva er vel mere moro enn å vise engasjement bland likesinnede? [:)]

Dette er AKKURAT et fora som (jeg burde ha funnet for lenge siden...) hvor man kan leve ut sitt engasjement som Leeds supporter fullt og helt, tross at man ikke bor i Leeds selv [8D]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Ferre

Helt enig Øisten, er veldig morsomt å ha et slikt forum hvor vi Leeds supportere kan diskutere og dele våre meninger.

-WE'LL BE BACK-

SirOlsen

Ferre: Yes! Helt enig :) Og nå skal vi til Premier League igjen.. snart engang kanskje... ;)

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

lojosang

Immanuel Kant was a real pissant
Who was very rarely stable.

Heidegger, Heidegger was a boozy beggar
Who could think you under the table.

David Hume could out-consume
Wilhelm Friedrich Hegel, [some versions have 'Schopenhauer and Hegel']

And Wittgenstein was a beery swine
Who was just as schloshed as Schlegel.

There's nothing Nietzsche couldn't teach ya
'Bout the raising of the wrist.
Socrates, himself, was permanently pissed.

John Stuart Mill, of his own free will,
On half a pint of shandy was particularly ill.

Plato, they say, could stick it away--
Half a crate of whisky every day.

Aristotle, Aristotle was a bugger for the bottle.
Hobbes was fond of his dram,

And René Descartes was a drunken fart.
'I drink, therefore I am.'

Yes, Socrates, himself, is particularly missed,
A lovely little thinker,
But a bugger when he's pissed.

SKÃ...L!

La oss ikke rippe opp i disse postene i framtiden, folkens! Jeg eier ikke injurierende kraft i nåværende tilstand. Om jeg skulle kalle Asbjørn for en trangsynt oppvigler, Piks for en kommunistisk radikal oppvigler, BM; for en streiting med dress og BI-eksamen, og HB for ML-er kan dette slett ikke brukes mot meg.

Takk for alt.

På ti i promille må manbegynne å snakke om prosent!

God natt.

Hva i helsike gjør man på kontoret i disse timer, anyway?

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates
- Leif Olav

SirOlsen

lojosang: Denne topicen har vel ikke hatt en bedre funksjon enn akkurat nå, som å ønske deg en god natt, eller ringe noen for å få kasta deg i seng nå [;)].. hehe..

Du må være i form til kampen i morra vettu!
Me ska toppa heila driden!! t-t-tt-t-og du an? [:)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

SirOlsen

Hmm, etter kampen idag å dømme.. virker alt svart som svarteste natta.. derfor fant jeg ut det var best å poste et innlegg om det under denne tråden [:p)
(i mangel av noen av dere der ute til å holde meg med selskap i de sene nattetimer.. skam dere!!!)

[:D]

MARCHING ON TO LEAGUE ONE TOGETHER!
-SirOlsen-