Main Menu

Macca

Started by Tom S, October 07, 2006, 01:22:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tom S

http://www.eatsleepsport.com/news_details.aspx?story_id=433183&l_id=2&t_id=40

Vil ei tilsetjing av Macca vere riktig?
Det er alltid kjekt å få gamle stjerner tilbake, men er usikker på om han har den erfaring som er nødvendig for å styre Leeds United.

Kunne vert artig med ein redegjørelse frå vetten om Macca har det som trengs. Er han ein vinner og ein tenker??

Håper virkelig Mr.Bates kan få på plass ein ny manager før neste runde og helst så snart som mulig.
Trur Leeds United er best tjent med å få på plass ein permanent manager. Både spillere og fans treng det!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Robert H.

Etter min mening er en ansettelse av McAllister ikke noe bedre alternativ enn at Carver blir permanent manager. Dersom vi skal ansette en ny mann må denne etter min mening enten være en rutinert ringrev eller en ung "up-and-coming" manager som har hatt suksess i sin(e) først jobb(er).

Men også jeg er veldig interessert i hva forumets ekspert på psykologi og personlighet (veteranen) mener om McAllisters muligheter til å bli vår nye frelser.

Tom S

Vetten, kor er du når vi trenger deg??

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Bites Yer Legs

visst macca er alternativet til hoddle er det null tvil, macca in!!!!

håper selv på penney, virker som en ydmyk, intelligent og målrettet fyr.. altså ganske motsatt av blackie, som vi smertelig fikk erfare mot slutten av hans leedstid..
KEEP FIGHTING!!

Tom S

http://www.bettingzone.co.uk/story_get.cgi?STORY_NAME=betting/06/10/15/manual_154949.html

Ser ut som Macca seglar opp som favoritt på oddsen om å bli ny manager for Leeds United.

Etterlyser på nytt Vetten med ein rapport om Macca sine manageregenskaper og om han kan vere mannen som på nytt skal blåse liv i giganten Leeds United!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Ferre

Nei takk! Ranieri eller Curbs [:)]

-WE'LL BE BACK-