Jeg gleder meg...

Started by Mats-, October 25, 2006, 05:30:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mats-

...Så til at Dennis Wise kommer inn i garderoben til gutta. Det blir helt stilt, Butler ser ned i golvet. Herr Wise går rundt, tydlig irritert, men rolig. Så rekker Healy opp hånden sin for å spørre om noe. Så....

SMELLER Wise taktikk tavla i golvet, og roper ut " Are you f**king mad? Who loses against a side like Southend?" Så får han rabis ut av munnen, horn ut av panna. Løfter Butler, og trør han ned halsen på Healy, mens han kjefter opp Killa til han gråter.

Oh yeah, forandringer kommer til å skje gutter. Bare vent[8D]

--------------------------
Spiller nr 17. Uansett hva.

Ferre

Forandringer MÃ... skje, men vet ikke om Wise klarer det over natten. Får håpe vi får se et nytt Leeds på lørdag.

-WE'LL BE BACK-

Per-Stian

Ja, gi dei juling heile gjengen. Eg e møkk lei spelarar som ikkje presterar sitt beste. Vi veit dei kunne betre ifjor, e jo stort dei same spelarane som spelte fjorårssesongen. Så noko må vere rivruskande gale me innstillinga og motivasjon.

MacMurder

Første prioritet må være å få gjort noe med midtbanen, her vinnes kampene. Forsvarsrekka MÃ... få avlastning. Mange kritiserer forsvarsrekka, greit nok, forsvarsrekka er alldeles ikke av noen edel årgang og laaangt derifra. Husk tilbake til opprykkssesongen, heller ikke den gang hadde vi noe utpreget stort forsvar, men du verden for en midtbane vi hadde. Alle store Leedslag har hatt sin force med en uhyre sterk midtbane hvor motspillerne lå som fluer. Mimre litt tilbake med opprykksvideoen. Husker en kamp særlig, det tok ca. et halvt sekund før Vinnie var ute av startgropa da motstanderlaget tok avspark, før vedkommende nærmest var jevnet med torva på Elland Road. Vi må få inn STÃ...L!