Main Menu

Sten .

Started by h.b, October 25, 2006, 04:54:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Selv om vi er uenige i visse ting, så bør du ikke utnytte det faktum at du er moderator.
Vi kan godt være uenig i mye, men å ta en komunistisk en som du gjør når du låser ting som du ikke liker er jeg fullstendig uenig i. Vi har ytringsfrihet i dette land. Det er noe du ikke aksepterer.[V]
En annen ting. Det at dere moderatorer skalter med dette forumet og sletter ting som om dere eier siden er en uting. Blir som Orwell. Du blir sett og overvåket uansett hva du gjør. Dette hører ikke hjemme i et demokrati. Sålenge innleggene ikke er direkte rettet mot enkeltpersoner og hetser dem, så har ikke du rett til å gjøre det du gjør. Når det gjelder dette innlegget du låste, så er dette noe som er oppe på tv også. Skal da staten stoppe denne sendingen[}:)]

Sten

Med fare for å gjenta meg selv: Det er et forum for LUSCOS. Om og for medlemmer av LUSCOS. Forumet er moderert. Vi har regler. Vi har moderatorer. Det er ikke en grunnlovfestet rett du har til å tømme ut av deg all elendighet du kan komme på her, og det er DEFINITIVT ikke min jobb å fly etter deg å rydde opp. Hvis du tror at det at en moderator modererer et forum er å utnytte at man er moderator, så har du ikke forstått hvordan det fungerer.

Nå vil jeg ikke ha flere enfoldige innlegg om all slags mulige greier du sier bare for å provosere. Hvis du har lyst til å formidle til verden meningene dine om islam eller hva det er foreslår jeg at du gjør det på vg.no's debattforum, eller en annen side som er interessert i å høre på.

Nå sletter jeg ikke denne tråden, siden jeg anser at det er formålstjenlig at du leser dette. Men jeg låser den, og forventer ikke noe mere mas om dette fra deg nå.

Minner også om at vi kan stenge brukere som viser dårlig oppførsel på forumet.

Sten (Your Friendly Forum Groundsman)
Sten