Main Menu

Promilletest

Started by Klausen, October 28, 2006, 03:30:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Klausen

Alkohol og internett er en dårlig kombo i mine øyne. Når man leser enkelte innlegg, så begynner en å lure på om pc'er burde vært utstyrt med en promilletest..

Sten

Kanksje vi skal be h.b. ta en pause til i morgen?

Sten (Your Friendly Forum Groundsman)
Sten

h.b

Be heller for Lars
quote:
Originally posted by Sten

Kanksje vi skal be h.b. ta en pause til i morgen?

SirOlsen

Nei, snurre min hatt.. skal andre blande seg inn i om folk tar seg en liten knert eller ikke en fredagskveld, så blir dette litt vel drøyt... greit nok, det kan være lett å få et "fargefylt" språkbruk og noen ordformuleringer som ikke kler forumet bra etter en knert, men før det skjer så må en da for svarte la privatlivets fred være i fred vel...

Om noen blir for drøy i ordbruken er det helt greit at det reageres fra moderatorer.. men ikke FØR..
(P.S: i og med at jeg plutselig datt ut av forumet etter jeg skrev denne, så vil jeg bare informere om at jeg IKKE tar meg en knert ikveld nei... jeg er på jobb og har springskift.. i tilfelle noen skulle misforstå) [:p]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Sten

quote:
Originally posted by Øisten forkynner

Nei, snurre min hatt.. skal andre blande seg inn i om folk tar seg en liten knert eller ikke en fredagskveld, så blir dette litt vel drøyt... greit nok, det kan være lett å få et "fargefylt" språkbruk og noen ordformuleringer som ikke kler forumet bra etter en knert, men før det skjer så må en da for svarte la privatlivets fred være i fred vel...

Om noen blir for drøy i ordbruken er det helt greit at det reageres fra moderatorer.. men ikke FØR..

MARCHING ON TOGETHER!

Det er vel noe man lærer seg med erfaring- at det er bedre å være føre vàr...

Når det gjelder privatlivets fred så er det prinsipielt og tradisjonelt noe man forlater når man begir seg ut på et offentlig internettforum...

Når det gjelder knerting så er ikke det noe jeg gidder å legge meg opp i -her snakker vi kun om det som kommer til uttrykk her på forumet -knert eller ei.

Sten (Every day a slightly less patient forum groundsman)
Sten

Klausen

hehe... ikke noe poeng i å reagere på den måten![:)]

Ikke misforstå... h.b's innlegg er dritartige de, det har heller ingenting med at folk ikke skal få ta seg en knert, som du så fint formulerte det, men jeg vet selv hvordan det er å våkne dagen etter en fest å finne ut at man har skrevet diverse ting på diverse forum..[:I]

Samme med mobiltelefon i grunn... De burde vært installert med en blåseting så man ikke kan sende sessemmess til exene på telefonlista![:I][:)]

SirOlsen

quote:
Originally posted by Sten

quote:
Originally posted by Øisten forkynner

MARCHING ON TOGETHER!

Det er vel noe man lærer seg med erfaring- at det er bedre å være føre vàr...

Når det gjelder privatlivets fred så er det prinsipielt og tradisjonelt noe man forlater når man begir seg ut på et offentlig internettforum...

Tja, der er jeg av delt mening... litt enig med deg og litt veldig uenig med deg.. På den det "klok av skade" argumentet ditt, kan jeg være enig med deg og ikke minst forstå.. men samtidig så har jeg i hug noe om generalisering.. og ikke minst hvilke signaler det vil gi.. Men for all del.. jeg skjønner argumentet ditt...

Med det at man sitter på et offentlig internettforum, så er det retningslinjer i form av "OPPFØRSEL". Husk at de aller fleste sitter hjemme i sitt eget hjem når de er på nett.. Utenom meg som stort sett er på jobb da [:p].. men alvorlig talt, uansett hvor mye man vrir og vrenger på det, så er brorparten allikevel i sitt eget hjem når de er på nett, så det argumentet kjøper jeg ikke..  Det jeg kan være enig med deg i, og om jeg tror vi begge er enige i, er at enten man er hjemme eller borte, full eller edru, så handler det om å oppføre seg.. enig?..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

SirOlsen

quote:
Originally posted by Klausen

hehe... ikke noe poeng i å reagere på den måten![:)]

Ikke misforstå... h.b's innlegg er dritartige de, det har heller ingenting med at folk ikke skal få ta seg en knert, som du så fint formulerte det, men jeg vet selv hvordan det er å våkne dagen etter en fest å finne ut at man har skrevet diverse ting på diverse forum..[:I]

Samme med mobiltelefon i grunn... De burde vært installert med en blåseting så man ikke kan sende sessemmess til exene på telefonlista![:I][:)]

Haha, åja, det var sånn du mente det [:D].. da må jeg nok innrømme at jeg misforsto deg [:)] det var ikke meningen...

Joda, jeg kan være veldig enig med deg i det... feks, jeg hater å bla gjennom utboken på telefonen dagen etter jeg har vært på en liten "sirkustur".. [:D] .. men nå er jeg så utrolig sjeldent ute og drikker, for jeg jobber så mye.. i fjor var jeg totalt 4 ganger ut og drakk alkohol.. jeg drikker ikke alkohol hjemme, men blir for komplisert å forklare hvorfor.. uten at det er noen stor grunn annet enn at jeg ikke gidder sitte alene og drikke når jeg kan ha det moro ellers [:p]

Og i år har jeg totalt nytt alkohol 3 gangaer så langt.. å jeg kan ikke kalle meg noen alkoholiker akkurat [:D] har da ikke tid.. og skal jeg ut, er jeg enten avhengig av sjåfør eller plass å overnatte, og det er ikke så enkelt for en som er nyinnflyttet til et helt nytt sted uten så veldig mange kjente [:)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

h.b

Glem mine drikkevaner. Jeg drikker for mye det vet jeg, men jeg greier ikke å leve uten mine barn

B-m

quote:
Originally posted by h.b

Glem mine drikkevaner. Jeg drikker for mye det vet jeg, men jeg greier ikke å leve uten mine barn

[:D][:D]

Tror det var artig fordi jeg selv sitter alene å drikker nå [8D]

word up hb

mine barn [:D]
---------------------------
who killed Trondheimwhite?