Mest til Asbjørn....

Started by RuneR, November 11, 2006, 22:11:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RuneR

Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Asbjørn

Den var jo litt morsom ja, Rune [:D]

For øvrig fikk jeg motorstopp på tjukkeste Strynefjellet for en drøy ehhhto uker siden. Måtte vente tre timer før jeg kom meg videre i leiebil...

Og etter en kjapp time ventewt fartsboten... [V]

The trail is dusty.............................The evenin' dusk was rollin'..................Trails of troubles
The road it might be rough...............I was walkin' down the track..................Roads of battles
but the good road is a-waitin'..........There was a one-way wind a-blowin'..........Paths of victory
And boys it aint far off.....................And it was blowin' at my back..................... We shall walk

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sten

To uavhengige historier som begge inneholder ødelagte biler med Bob Dylan på bilstereoen....hmm...  tilfeldig? Neppe... [:D]

Sten
Sten

Asbjørn

quote:
Originally posted by Sten

To uavhengige historier som begge inneholder ødelagte biler med Bob Dylan på bilstereoen....hmm...  tilfeldig? Neppe... Tvert imot [:)] [:D]

Første symptomet på at dynamoen hadde slått seg vrang var at bilen ikke ville kvitte seg med Dylan! (fakta sant!). '80-konserten fra Toronto var over og jeg var i ferd med å skifte til Ulf Lundell.

Men da protesterte bilen og nektet å åpne CD-luka. (jeg skjønte lite akkurat da). Litt seinere begynte bilen å dabbe men gav fortsatt respons da jeg slo av lysene.

Men etter en mil ville den ikke mer [V]

The trail is dusty.............................The evenin' dusk was rollin'..................Trails of troubles
The road it might be rough...............I was walkin' down the track..................Roads of battles
but the good road is a-waitin'..........There was a one-way wind a-blowin'..........Paths of victory
And boys it aint far off.....................And it was blowin' at my back..................... We shall walk

B.Dylan
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Og nå blir Pondus spredt rundt til "the world of Dylanologists" [:)]

Fra www.expectingrain.com (directed fra Mo i Rana, verdens største Dylanside...)  
quote:
12 - Norwegian: Pondus' car makes strange sound Comic - (Dagbladet) from Ken Høili 0900

...med link til denne stripa [:)]

B.Dylan
Tell me  Tell me

Dylan