Molde FK - Eit sorgens kapittel

Started by Per-Stian, December 04, 2006, 20:14:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sten

Førde har da en flott folkemusikkfestival å skilte med? Helt på høyde med Telemarkfestivalen i Bø, etter hva jeg har hørt?

Sten
Sten

R - R

quote:
Originally posted by MrK

quote:
Originally posted by R - R

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******

Mulig jeg er litt pirkete idag men dette har jeg  tatt opp dette før!Det riktige her må bli;

2. omgang: Southampton 0 Leeds 4
Sluttres; 3-4
for Southampton scoret ikke 6 mål!

Og eg har nemnt det for[:D]

Les det paa min maate: etter forsteomgang 3-0, etter andreomgang 3-4[;)]

- Rune

2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

Per-Stian

quote:
Originally posted by MrK

By the way - jeg er fra Måløy. En av landets største fiskeristeder - ett gammelt handelssted i S&F som subidierer indre deler av fylket - verdiskapning langs kysten  - fylkeskommunal og stalig virksomhet i Førde, mao. lite verdiskapning. Ellers er det landbruk rundt der og de henter jo, som kjent, sine inntekter fra staten. Need I say more????

Forøvrig - hva har det med folketall å gjøre - Førde er, har vært og forblir provinsiellt uansett!

Måløy e ei flott bygd, MrK[:)] Måløy-dagane, me spesialimport av folk frå Shetland, e unikt og sjarmerande.

MrK

Lite trekkspill - men subsidiering er det lite av, forøvrig så har bygden blitt oppgradert til by, samme hvor latterlig det er!

Treningsleir med MIL på Shetland var både morsomt og fuktig på mer enn en måte!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Per-Stian

quote:
Originally posted by MrK

Lite trekkspill - men subsidiering er det lite av, forøvrig så har bygden blitt oppgradert til by, samme hvor latterlig det er!

Treningsleir med MIL på Shetland var både morsomt og fuktig på mer enn en måte!

Veit at Måløy har fått bystatus, men eg kallar framleis også Førde for ei bygd. At d framleis e ølpol i Førde, og ikkje sal i butikk, e skremmande og flaut. Dette ekje ein "by" verdig!

Per-Stian

Hadde du ein fin flytur heimatt frå Glasgow ette Molde-kampen, MrK? [;)]

MrK

He he........litt usikker på hva du mener nå - hadde det egentlig jævlig gøy. Tror ikke resten av flyet følte det samme. Flyvertinnene fra Sterling var ekstremt service mindet - fikk min siste GT idet vi landet i Molde(fri bar på flyet tur/retur var sjef) - hvis en ser bort fra matchen så var det en fet tur - omtrent som i Cardiff - u can't win 'em all - dessverre:-)

SirOlsen

quote:
Originally posted by MrK

Nå er vel de største arbeidsplassene i Kristiansund, sosial og trygdekontor( bare spør Idar) - og det er ikke ufortjent at byen omtales som 3. verden!
Så så mye utenom lause damer er det vel ikke å snakke om......mamma mamma de ligg ain fræmmed mannj i senga di - tei dæ Krestjan å gå å lægg dæ ijen- er velkjent!!!

haha! [:)]

Men nå roter du fælt godeste MrK!.. Det er Molde vi diskuterer i denne tråden (og Moldes skavanker.. [:p]) [:D]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

MrK

quote:
Originally posted by Øisten forkynner

Nå er vel strengt tatt hele Molde et sorgens kapittel da... [:D] hihihi

Men en plass må vi Kristiansundere stue bort de som ikke inngår under kremen og eliten som får bli i Møres perle "Baillbyen-Kristiansund"! [:D]

Erter jeg på meg Moldensere nå tro?... eller kanskje Romsdalinger generellt? [:D] .. kremt.. MrK? [:D]

MARCHING ON TOGETHER!

Her startet ditt overgrep med bare tøv - 3. verden spør du meg!

finnes det mennesker som kler orange

SirOlsen

Hehe [:)]

Du har temperamentet til en Moldenser virker det i allefall som godeste MrK [:)]
Fått snakket noe mere med onkel eller?

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

MrK

Han er stille - lyger på seg at han har mye å gjøre - hvordan er det mulig i det offentlige er uvisst:-)

finnes det mennesker som kler orange

SirOlsen

Haha, ja det høres ut som min kjære onkel det gitt..han har jo omtrent ikke tid til sin kjære nevø engang [:p] .. eller, korreksjon, han HAR IKKE tid til sin kjære nevø engang [;)]

Bare av og til på lørdager når han vil jeg skal oppdatere ham mens jeg ser på Leeds kamp, og han ikke gjør det! [:D] hehe

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-