En helt annen diskusisjon om Elland Road.

Started by h.b, January 05, 2007, 23:27:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sten

quote:
Originally posted by berlin

suverent tema for godslig krangling, dette, he-he. Yupp, gml.dags vs moderne etc. Det er jo en haug med nostalgikere blant oss leedsfans, flere enn normalt. personlig er jeg gammeldags, så aller helst vil jeg ha ståtribunene tilbake + øl på glass i stedet for plastikbegre. videre vil jeg ha bort all form for store tv-skjermer og samt musikkforbud på stadion. og så vil jeg at spillerne skal ha sånt hår som derry hadde før, og at de skal drikke mye øl i pausen og ha sånn mage som gert muller hadde på slutten av sin karriere. hentesveis ala jackie og bobby charlton er det også på høy tid kommer på mote igjen. tribunetakene må helle nedover slik at det blir god atmosfære, alle spillere skal kjøre Ford Granada slik som Frank Worthington gjorde. de skal reklamere for maling, gressklippere og bilverksteder i stedet for pepsi og axe. og så spiller de led zeppelin. ....hjemme altså

Egentlig er jeg 104 år og Leeds City fan.

kunstgras og modern pubs er for forvridde, ødelagte sjeler som henger seg på pengegaloppen og tror komfort og teknologi gir livet mening - som alltid vil la seg underholde og dermed
...DØR SÃ... LANGSOMT AT DE TROR DE LEVER

give me a "quiet pub", uten tv, spillermaskiner og musikk (til nød en gammeldags jukebox ).  

regards,
berlin, an old-fashioned but highly intellectual føkk-feis.

Helt enig - særlig ang. Granada.

Hvorfor kan ikke folk som er interessert i bølgen og "morsomme" speakere bare gå på hockey eller håndball eller bajsball eller hva det heter eller noe annet slikt tull, istedet for å ødelegge fotballen???

Sten
Sten