Hei hei alle sammen

Started by h.b, March 17, 2007, 14:07:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Har det skjedd noe i mitt fravær av ytterst interresante opplysninger. jeg regner med at dere har hatt det utrolig bra uten meg å kverrulere med[:D]

asLeeds

hey,hey, your back[:D].  nytt?tja,me ligg fortsatt sist[:o)].
men klatringa starter idag!

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Stifler

Velkommen tilbake;)

She has a face on her like a bulldog that's just licked piss off a nettle…….
-Nr 2 er den første taperen-

Per-Stian

Hei, Heimebrent! Lenge sidan sist. Har vore så fredeleg og samstemt på forumet utan deg, men no tek vi nok snart fyr igjen[;)]

RoarG

Samstemt? Njaa..Fredelig? Nei! Ã...rsak: Elendig tabellsituasjon, illojal ex-kaptein,muldvarppåstander fra Wise, freske uttalelser fra Bates. Vi supportere har vel ikke hatt ett fredelig øyeblikk siden DW inntok managerstolen.
quote:
Originally posted by Per-Stian

Hei, Heimebrent! Lenge sidan sist. Har vore så fredeleg og samstemt på forumet utan deg, men no tek vi nok snart fyr igjen[;)]

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

quote:
Originally posted by h.b

Har det skjedd noe i mitt fravær av ytterst interresante opplysninger.

Ka???

Har ikke broderen (AB) oppdatert deg?
(Jo'a det har han nok [:)]).

Håper du er stabilt "on-line" igjen nå da.
Og kan ta del i de kommende jubelbrusene... [^]

But Mona Lisa musta had the highway blues
You can tell by the way she smiles

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Per-Stian

quote:
Originally posted by RoarG

Samstemt? Njaa..Fredelig? Nei! Ã...rsak: Elendig tabellsituasjon, illojal ex-kaptein,muldvarppåstander fra Wise, freske uttalelser fra Bates. Vi supportere har vel ikke hatt ett fredelig øyeblikk siden DW inntok managerstolen.
quote:
Originally posted by Per-Stian

Change is the constant that cannot be changed.

Heilt einig, Roar. Det har vore alt anna enn einigheit i LUSCOS-leieren den siste tida. Det var dels meint ironisk, dels uttalt fordi Håkon skulle føle seg velkomen att[;)]