Skrevet av Emne: Can we move on now?  (Lest 1181 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mats-

  • Gjest
Can we move on now?
« på: Mars 12, 2007, 19:20:33 »
"I have no plans to contact him now or in the foreseeable future."

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=449301&CPID=10&clid=2&lid=&title=Leeds+takeover+talk+denied

Noen som leser noe jeg ikke ser i den setningen? Tror vi kan avkrefte PW sin interesse.

auren

Re: Can we move on now?
« Svar #1 på: Mars 12, 2007, 20:14:52 »
Tror ikke han ville ha innrømmet det overfor pressen hvis planen var å overta Leeds United uansett. Han er vel ikke like frittalende og "ærlig" som Mr. Wise?

auren, som ikke tror på noe tilbud før man vet hvilken divisjon LUAFC spiller neste sesong..

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Papi

Re: Can we move on now?
« Svar #2 på: Mars 12, 2007, 20:31:04 »
Dette er vel uansett old news?

Sakset starten av artikkel:
Leeds takeover talk denied
By Tom Adams -  Created on 19 Feb 2007


I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Svend Anders

Re: Can we move on now?
« Svar #3 på: Mars 12, 2007, 20:34:29 »
Denne artikkelen er en måned gammel, trodde dette var diskutert "ferdig".

Ingen som foretar seg noe med denne klubben før de vet hvilken divisjon vi spiller i neste sesong.

SA

http://www.svendanders.com/

RoarG

Re: Can we move on now?
« Svar #4 på: Mars 13, 2007, 02:07:22 »
Støtter argumentet at evt. investorer har en "vente og se" holdning. Går Leeds ned synker antageligvis verdien på klubben, og det vil være dumt å betale for mye.
At Wilkinson benekter dette offentlig er ikke rart, men vi i Leeds har jo blitt svært så "bortskjemt" med taleføre personer i det siste.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Mats-

  • Gjest
Re: Can we move on now?
« Svar #5 på: Mars 13, 2007, 02:41:46 »
Grunnen at jeg tok dette opp var fordi jeg ser ennå at noen tror at PW kommer. Jeg skal ikke frarøve noen håp, men vi må vel være realistiske. Når han sier at det er tøv og at han har ikke tenkt å kontakte Leeds i nærmeste fremtid så er vel "biffen" grei?

Sorry mac, men å hente noe annet en det står i statementen er samme som å hente løse rykter rett ut av lufta. Men for all del overbevis meg at han tar over [:D]