Stille rundt Leeds i overgangsvinduet....

Started by SupALeedS, January 11, 2011, 13:45:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

auren

http://www.yorkshirepost.co.uk/leeds/Leeds-chief-Grayson-refuses-to.6690278.jp

Fornuftig av Grayson. Men vi vil nok ikke se noen ny midtbanemann før tidligst i forkant av Portsmouth-kampen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fmtj

Quote from: auren on January 14, 2011, 09:49:53
http://www.yorkshirepost.co.uk/leeds/Leeds-chief-Grayson-refuses-to.6690278.jp

Fornuftig av Grayson. Men vi vil nok ikke se noen ny midtbanemann før tidligst i forkant av Portsmouth-kampen.

auren

Ja, man kan si hva man vil, men Simon vil ikke kaste penger ut av vinduet og betale overpris!! Dette synes jeg er trygt!!
Yeboahs vitne

Leedsfan

Se på M'boro, de selger sine beste spillere. Glad Leeds ikke er nødt til å gjøre det samme...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Stillheten i dette transfervinduet forteller dessverre at ambisjonene for å rykke opp til PL iår er fraværende >:(
heia Gnomefar....

kongsmo

Quote from: DenHviteYeboah on January 29, 2011, 16:08:55
Stillheten i dette transfervinduet forteller dessverre at ambisjonene for å rykke opp til PL iår er fraværende >:(
heia Gnomefar....

tjaa, kan snu det den andre veien også: stillheten i dette transfervinduet forteller ambisjonen vår for å rykke opp, ingen av de spillerne som er i SG sin plan er blitt solgt, we are not a selling club  ;)

å det er jo 2 dager igjen til å kjøpe massevis!!!
"SNIFFER"

Glenn K

Vi har jo hørt av SG, Bates og Svend Anders i går at det er ting som skjer, vi må forberede oss på minst en signering før vinduet stenger, spørsmålet er vel på hvilken hylle vi henter fra..

Nørgaard

Det er for tidligt at rykke op i år for vi har slet ikke holdet eller pengene til at spille i PL. Vi må tage små skridt for det ikke skal gå galt igen med økonomien. Jeg er faktisk helt enig med Bates i den strategi.

DenHviteYeboah

Quote from: Glenn K on January 29, 2011, 16:16:36
Vi har jo hørt av SG, Bates og Svend Anders i går at det er ting som skjer, vi må forberede oss på minst en signering før vinduet stenger, spørsmålet er vel på hvilken hylle vi henter fra..
det kan jeg fortelle deg:NpC hylla >:(  og det holder ikke!

Kontakinte

Det er aldrig fortidlig å rykke opp, se på Blackpool.

TK20

Quote from: DenHviteYeboah on January 29, 2011, 16:22:58
Quote from: Glenn K on January 29, 2011, 16:16:36
det kan jeg fortelle deg:NpC hylla >:(  og det holder ikke!

http://www.youtube.com/watch?v=OD9Vi-s1jds

Leedsfan

Jeg er i utgangspunktet litt skuffet over at det ikke kommer inn et par forsterkninger. I januar er det vanskelig å hente spillere som klubbene er avhengig av, enten for å prøve å rykke opp eller å forhindre nedrykk. Derfor mener jeg at man ikke kan dømme Bates/Grayson uten å vite hvilke spillere som Leeds ønsker og som er tilgjengelig.

Hvis vi skulle klare mesterstykket å rykke opp samtidig som vi har noen spillere som har kontrakter som går ut til sommeren så ser jeg meget positivt på hvilke spillere vi kan tiltrekke oss. Som sagt tidligere så mener jeg at grunnstammen i laget er god, men mannskapet er ikke 100% homogent da det mangler et par sentral midtbanespillere...

In Grayson we trust!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Woody

Vel er det litt stille rundt Leeds i overgangsvinduet,men Alan Sniffaren har eit meget godt poeng i at vi heller ikkje har måtta selga nokon av spelarane våre som er med i langtids planen til SG og detta er uhyre viktig.Kansje er det og greit at vi ikkje ropar so høgt at me er i samtalar med den og den spelaren,RBK var vel litt tidleg og høgt ute sist veke og pluttseleg står han der med VIF drakt.... ;)
Tippar vi endar opp med ein signering før vinduet stenger
MOT
LIFE IS LEEDS