Skrevet av Emne: Deadlinen for å gå til rettslige steg mot Leeds ?  (Lest 1838 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Deadlinen for å gå til rettslige steg mot Leeds ?
« på: Juni 27, 2007, 13:34:08 »
Vil det si at det ikke kan bli tatt ut tiltale mot Leeds så fort denne utestengelsesperioden er over.
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sports-headlines?articleid=2981229
Det ble i går bedt om å se på denne administrasjonsavtalen igjen. Men kan da de ta ut tiltale etter at denne perioden vi er i nå er over.
Vil da Leeds komme ytterligere i et transferembargo etter denne perioden. Kan Bates miste kontrollen over klubben etter denne spesifike datoen i denne utestengelsesperioden.
Det er utrolig mange løse tråder som jeg håper noen kan gi en fullgod forklaring på

Ser nå på News Now at det mest sannsynlig kommer til å bli tatt ut tiltale mot Bates.Da kommer det vel ingen ut eller inn før sesongen starter. Ut kan man vel ikke stoppe, men inn vil nok ingen når det råder kaos i klubben.
Min største optimisme nå går på at Bates tar til fornuft og selger seg ut av klubben. Min største pessimisme er det at Bates selger alle som kan selges for å sylte ned pengene ett eller annet sted.
Håper på min optimisme



Dere får ha meg unnskyldt for nok et innlegg
« Siste redigering: Juni 27, 2007, 14:21:40 av h.b »

Sydhagen

Re: Deadlinen for å gå til rettslige steg mot Leeds ?
« Svar #1 på: Juni 27, 2007, 15:21:42 »
har egentlig ikke tro på at det kommer noe søksmål mot leeds..hva skal de tjene på det..?
og bates har vel ikke lov å selge seg ut av klubben før etter 6 mnd slik jeg har forstått det...

er vel mandag vi kommer ut av administrasjon?  og fra da har vi vel lov å handle med spillere igjen..er veldig spent på hva som skjer i neste uke..har tro på at det kommer inn et par overraskende signinger.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Re: Deadlinen for å gå til rettslige steg mot Leeds ?
« Svar #2 på: Juni 27, 2007, 15:26:38 »
Greit nok at han ikke kan selge klubben, men han har lov til å selge  alt annet av verdi for å sylte det ned. eks. Healy. Selges for 1,5 mill pung. Penger syltes ned. Slik kan jeg fortsette sopiller for spiller. Det er ingen som kan hindre jævelen å selge unna verdiene i klubben. Det er klubben som det er forbudt å selge



Dere får ha meg unnskyldt for nok et innlegg

Sydhagen

Re: Deadlinen for å gå til rettslige steg mot Leeds ?
« Svar #3 på: Juni 27, 2007, 15:52:02 »
healy kommer nok til å forsvinne for et par miller, men ikke før admin er fjernet...og da er det ingen som kan gjøre noe med overtakelsen til bates. den er da i boks.
pengene fra healy-salget vil forhåpentligvis bli brukt til spillerkjøp.
jeg har troen på at bates nå kommer til å bruke noen penger på kjøp av spillere..tror han har tenkt før admin, at det ikke er noen vits å bruke penger på spillerkjøp da vi kommer under admin..han ville vel ha det klart at han var fortsatt eier av klubben før han kjøper spillere...vet ikke dette her, men det er noe jeg tror..
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Re: Deadlinen for å gå til rettslige steg mot Leeds ?
« Svar #4 på: Juni 27, 2007, 16:04:52 »
ser at det er tirsdag som er satt til frist for eventuelle søksmål, og ikke mandag som jeg skrev lenger oppe her..
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

baste

Re: Deadlinen for å gå til rettslige steg mot Leeds ?
« Svar #5 på: Juni 27, 2007, 18:14:41 »
Hva betyr dette førr Leeds og transfer vinduet??

MPs from Leeds yesterday called on the Treasury and tax officials to challenge the creditors' vote that handed control of a debt-free Leeds United to Ken Bates and his associates last month.

http://football.guardian.co.uk/News_Story/0,,2112432,00.html

Sydhagen

Re: Deadlinen for å gå til rettslige steg mot Leeds ?
« Svar #6 på: Juni 29, 2007, 02:50:14 »
begynner å nærme seg tirsdag nå..er vel bare imorgen, mandag og muligens tirsdag som kan bli brukt til å rette et søksmål mot leeds og bates...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Re: Deadlinen for å gå til rettslige steg mot Leeds ?
« Svar #7 på: Juni 30, 2007, 14:14:54 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sports-headlines?articleid=2992931
Ikke vet jeg om dette søksmålet som kanskje kommer kan hindre Leeds fra å handle. Hvis det kommer så kommer det kanskje i løpet av juli, men da blir det som en vanlig rettsak mot Leeds og ikke slik det vil skje om det kommer på mandag, en videreføring av administrasjonen. Uansett så virker den siste kreditoren som kom med et krav (Leeds tv/Radio)isenesatt av Bates for å få de nødvendige 75 % som Bates trengte for å ta tilbake klubben



Dere får ha meg unnskyldt for nok et innlegg