Leeds-Millwall

Started by Lawerve, August 15, 2007, 18:29:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lawerve

Hei alt godt folk!!!

Dette blir min første hjemmekamp, gleder meg som en unge.
Jeg og en Leeds tilhenger til fra hedemarken drar over helga 25-28 Oktober... Vi sees!!!

Har tre Leeds kamper i england på cv`en. Så den eneste borteseieren i nedrykkssesongen mot Charlton på the valley (milner putta).Millwall-Leeds så jeg på the den året etter.Den hittil siste kampen jeg så var mot ipswich på portman, hadde en sykt bra plass ettersom tidligere ipswich proff vemund brekke skard er en god kamerat og brumunddøl.

Var tilstede i sarpsborg ifjor og Haugesund/Stavanger året før...

PS: Har ALDRI sett Leeds tape i England så mot Millwall blir det sikker H!!!

Fikk flybilletter til 2500 t/r oslo-scumchester er ikke så ille det vel?

Tenkte jeg skulle booke inn på hotellet Jurys inn! Har dere noen formeninger om andre hoteller som er bedre/billigere?

Ang.billetter kjøper jeg dem torsdag eller fredag på Elland Road, tipper jeg.

Mange inne på forumet her er relativt rutinerte Leeds supportere har dere noen tips/triks for en førstereisgutt?
SUPER LEEDS

Budda

Jeg bodde på Jurys inn da jeg var over i mai. Likte hotellet og det var billig også. Jeg kan anbefale hotellet i allefall
Endre

McMidjo

Velkommen i 'klubben' Lawerve.

Om du fikk til rom til ca 50-pundlappen får du knapt billigere/bedre overnatting i Leeds etter min mening. Be om å få et vestvendt rom høyt oppe i etasjene, og du kan nesten se Elland Road fra vinduet!

Dyre flybilleter? Trodde disse lå på like i underkant av 2000 med SAS?
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

fotballfantomet

Har og bodd på jury,s med fam. og kan trygt anbefale dette hotellet...bra standar og livlig bar. kun få minutter gåavstand til Briggate/shopping....

Terje
Leeds United since -69/70 and 4 ever

Lawerve

Tror dere det er noe vits å bestille kampbilletter på forhånd til denne kampen???

SUPER LEEDS
SUPER LEEDS

Knut-

Nei. Så absolutt ikke. Du sparer dog noe køtid dersom som du skriver tidligere kan handle de dagen før.

Medlem 191
medlem 191