Skrevet av Emne: Fellesturer 08/09 ?  (Lest 3141 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

testo

Fellesturer 08/09 ?
« på: Mai 27, 2008, 23:06:28 »
Etter å ha fulgt Leeds siden 72 føler jeg det er på tide å sette beina på Engelsk jord,nærmere bestemt på ER.
Det jeg har forstått utifra hva jeg har lest og fulgt med på forumet den siste tiden,så har det vært en del reise på mange av dere til ER.Jeg er sikkert ikke alene om å ville se vårt kjære Leeds for første gang !live!  ::).
Skulle ønske jomfruturen ville bli en minneverdig tur med omvisning på ER og mulighet for å bli kjent med div.ting og tang og treffe spiller/trener,Lorimer og allt det dere andre proffer har opplevd.
Kunne tenkt meg å tatt turen over allerede første kamp til høsten på ER.La oss chartre et fly å dra en gjeng  ;D :D ;D :D
Vil det bli noen organiserte fellesturer til høsten. ??? ???
Dette har sikkert noe med innteresse å gjøre,så jeg velger å spørre her om dette er inntresant?
« Siste redigering: Mai 27, 2008, 23:36:40 av testo »
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28982
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Fellesturer 08/09 ?
« Svar #1 på: Mai 27, 2008, 23:45:06 »
Mitt spørsmål er om det vil bli noe organiserte fellesturer til høsten. ??? ???

Ja, jammen på tide å ta turen nå, test'ern  :)

Egentlig er det vel repr. for styret eller "privatpraktiserende" ala Torgeir som får svare "offisielt" på spørsmålet ditt, men jeg klarer ikke hélt å ti still jeg heller  :)

Men det har vel vist seg at tiden er over for slike organiserte fellesturer nå. Grunnen er rett og slett for få interesserte pr tur... (her kunne det blitt skrevet masse, jeg bare konkluderer jeg  :))
 
...derimot er det nesten alltid stooore muligheter å treffe "likesinnede" nordmenn på tur på hjemmekampene. Det er bare å følge med i "På tur til England"- forumet det, more often than not er det noen som melder de skal over, og ikke sjelden finner man andre fra forumet som er der samme helg. Og da er veien kort til å møtes hos Lorimer, Marriott eller whatever...

Så si fra høyt og tydelig hvilken helg du går for, velger du en "overfartshelg" så vil nok fort 20-50 andre nordmenn være å finne...

Og turen anbefales på det sterkeste  :)



PS! Flyttet forresten tråden over til "riktig" forum

PS!! ...jeg tenker også høyt om en tur til første kamp, liksom før skoleåret starter opp 
 :)
« Siste redigering: Mai 27, 2008, 23:49:04 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

testo

Sv: Fellesturer 08/09 ?
« Svar #2 på: Mai 28, 2008, 00:03:24 »
Ok.Takker for info og anbefalinger.
Etter at dette herlige forumet ble en daglig vane for meg blir det sikkert enklere å finne ut av ting og tang mht reiser og div.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

pale

Sv: Fellesturer 08/09 ?
« Svar #3 på: Mai 28, 2008, 06:54:10 »
Jeg har allerede bestilt billetter til serieåpningen. Tar sjansen på hjemmekamp.

Da har jeg noe å glede meg til hele sommeren gjennom...

flynn

Sv: Fellesturer 08/09 ?
« Svar #4 på: Mai 28, 2008, 08:52:55 »
Jeg har allerede bestilt billetter til serieåpningen. Tar sjansen på hjemmekamp.

Da har jeg noe å glede meg til hele sommeren gjennom...

Sesongåpningen er jo bankers, vi har vel ikke tapt en slik siden Moses kom ned fra fjellet !

flynn

abbe

  • Gjest
Sv: Fellesturer 08/09 ?
« Svar #5 på: Mai 28, 2008, 09:59:46 »
Mitt spørsmål er om det vil bli noe organiserte fellesturer til høsten. ??? ???

Ja, jammen på tide å ta turen nå, test'ern  :)

Egentlig er det vel repr. for styret eller "privatpraktiserende" ala Torgeir som får svare "offisielt" på spørsmålet ditt, men jeg klarer ikke hélt å ti still jeg heller  :)

Men det har vel vist seg at tiden er over for slike organiserte fellesturer nå. Grunnen er rett og slett for få interesserte pr tur... (her kunne det blitt skrevet masse, jeg bare konkluderer jeg  :))
 
...derimot er det nesten alltid stooore muligheter å treffe "likesinnede" nordmenn på tur på hjemmekampene. Det er bare å følge med i "På tur til England"- forumet det, more often than not er det noen som melder de skal over, og ikke sjelden finner man andre fra forumet som er der samme helg. Og da er veien kort til å møtes hos Lorimer, Marriott eller whatever...

Så si fra høyt og tydelig hvilken helg du går for, velger du en "overfartshelg" så vil nok fort 20-50 andre nordmenn være å finne...

Og turen anbefales på det sterkeste  :)



PS! Flyttet forresten tråden over til "riktig" forum

PS!! ...jeg tenker også høyt om en tur til første kamp, liksom før skoleåret starter opp 
 :)

Vi var over i år og jeg ble forbløffet over hvor mange likesinnede nordmenn man støtte på! Lorimer's pub var jo selvsagt fylt til randen av norsktalende etter kamp, en hel drøss bodde også på Marriott (http://www.marriott.co.uk/Channels/hotels-uk/hotels/travel/lbadt-leeds-marriott-hotel/).

En ekstra glede er det selvsagt å lande i Leeds, KLM flyr dit via Amsterdam, så slipper man å lande på Scum Airport e.l.  ;)

Frister veeeldig med ny tur!

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Fellesturer 08/09 ?
« Svar #6 på: Mai 28, 2008, 10:47:09 »
Terminlista for neste sesong kommer vel allerede i midten av juni, så en trenger vel ikke forhaste seg med å bestille flybilletter …..
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Lord-Meta

Sv: Fellesturer 08/09 ?
« Svar #7 på: Mai 29, 2008, 03:04:10 »
Jeg har allerede bestilt billetter til serieåpningen. Tar sjansen på hjemmekamp.

Da har jeg noe å glede meg til hele sommeren gjennom...

Sesongåpningen er jo bankers, vi har vel ikke tapt en slik siden Moses kom ned fra fjellet !

flynn

 
Haha, genial kommentar ;D ;D ;D