Hvem er best?

Started by Snow, September 16, 2008, 20:38:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hvem er best av Jermaine Beckford eller Luciano Becchio ??

Jermaine Beckford
33 (84.6%)
Luciano Becchio
6 (15.4%)

Total Members Voted: 39

Snow

Jeg bare lurer på hvem som best?
Som i antall mål denne sesongen å sånn... ;D ???

Snow

Dennis

Ok, Mr X  :)

Jeg synes alt i alt Beckford er den viktigste, isolert sett. Likevel er nok Becks og Becchio best i tospann, der Becchio går mer i duellene og rydder vei for Beckford. Da kan Becks også vandre mer ut på kantene, der han får mer bruk for farten sin.
Marching on together!

75 SOLLI

Jeg mente i fjor, og mener i år, at Beckford er et "prospect" for PL. Hvis han følger med Leeds opp til CCC og etablerer seg der, så er det ingen umulighet at han kan bli en "hit" i PL også.

Therese

Beckford. Uten tvil.. Fikk forresten spm om hvem som var min favorittspiller her om dagen...
Eneste jeg kunne komme på som et alternativ var faktisk han! Drøyt.
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

trondt

Hvem som er best er vel kanskje vanskelig å si, men at Beckford er viktigst er vel hevet over tvil. En spiller som setter de sjansene han får og i tillegg scorer på endel halv- (og kvart-sjanser) er gull verdt for alle klubber. Jfr. mitt norske favorittlag som kommer til en drøss med sjanser, men ikke har en "killer" inne i boksen som putter disse over streken.

martind

Helt klart Beckford. Viktigste spiller på mange år. Er den som avgjør mange kamper til vår fordel!
MOT!! We are Leeds!

Papi

Beckford er nok det viktigaste spelaren i heile stallen.
Ein målgarantist.

Becchio har også muligheiter til å bli ein viktig spelar for Leeds.
Det han har vist hittil tyder jo på det.
Eg har sansen for han eg, sjølv om eg hadde sett at han spelte uten hårband ;D
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

MartinR

Beckford vel, men Becchio er jo viktig han å. Men ikke like viktig som Beckford ;)

Beckford lager måla       \
                                    = Radarpar :D
Becchio rydder plass      / 

Roy

Beckford. Fortsetter han å score i det tempoet som han gjør nå, så skyter han opp nesten alene.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Snow

Jermaine Beckford  33 (86.8%)
Luciano Becchio  5 (13.2%)

Supportene har talt.. De syntes Jermaine Beckford er best :)