Main Menu

Gamingtråden

Started by mac_gyver, November 02, 2009, 17:47:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mac_gyver

Tenkte å dra i gang en tråd for oss som spiller litt xbox, playstation, nintendo, PC osv...
Her kan vi diskutere spill, anbefale og vi slipper sikkert ikke unna Xbox vs. Playstation-debatten heller :P
Mange spennende spill i vente nå. Har ventet grenseløst lenge på Modern Warfare 2 og om en uke står det i xbox'en ;) Blir sinnsykt bra!
Andre spill som garantert kommer til å ligge under mange juletrær i år er Assassins Creed, som jeg tror kommer til å innfri de enorme forventningene. Saboteur ser ut som et spennende konsept som jeg gleder meg til. Uncharted 2, Forza 3 og FIFA 10 blir nok også populære julegaver.
Av sportspill har jeg alltid spilt FIFA, men i år prioriterte jeg NHL 10 fremfor FIFA. Har ikke angret et sekund. Anbefaler alle sportspillspillere å kikke på dette. Det desidert beste sportspillet jeg har testa ;D

Syns å huske at det var en liknende tråd her, men har ikke funnet den. Mods må gjerne flytte, slette eller hva de vil med denne tråden hvis det allerede finnes en slik tråd.
Pride of Yorkshire

Budda

Skal kjøpe Uncharted 2 om en stund. Det første spillet er kanskje den beste spillopplevelsen på PS3 hittil. Assassins Creed ser også meget bra ut. Ellers så spiller jeg PES 2010 om dagen.
Endre

fjellhaugen

her leste jeg litt feil ja.

trodde det sto gamling tråden og så var dette første linjen;

Tenkte å dra i gang en tråd for oss som spiller litt xbox, playstation, nintendo, PC osv...

skjønte fort at DET var feil :o
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

asLeeds

Quote from: fjellhaugen on November 02, 2009, 19:43:43

hehehe,eg og såg den,kansje me følte oss litt truffet ;)
DALHEIM WHITES

Pleinar

Jeg kjører Forza 3 så det suser.
Vanvittig artig

EZT Pleinar på XBoX live
- Only Users Loose Drugs -

pleinars.blogspot.com

mac_gyver

Quote from: Pleinar on November 02, 2009, 21:14:34
Jeg kjører Forza 3 så det suser.
Vanvittig artig

EZT Pleinar på XBoX live

gleder meg vilt til jeg får det til jul;)
Pride of Yorkshire

Robert

Kan virkelig anbefale DJ Hero, finnes både til Xbox, PS3 og Wii.
Sinnsykt morsomt spill, som helt klart er verdt pengene.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

mac_gyver

Quote from: ->Robert on November 03, 2009, 15:24:35
Kan virkelig anbefale DJ Hero, finnes både til Xbox, PS3 og Wii.
Sinnsykt morsomt spill, som helt klart er verdt pengene.

har lyst på det men det koster en del :-[ bra partyspill vel?
Pride of Yorkshire

Robert

Veldig bra partyspill ja, og faktisk også alene.
Betalte 300 kr for det på Ebgames/Gamestop før release, nå tror jeg det koster en 1000-lapp... (byttet inn 2 spill).
Ellers tar Elkjøp/Lefdal 800 kr for det.

HåvardK

Quote from: fjellhaugen on November 02, 2009, 19:43:43

Ble temmelig ivrig jeg også, men så feil kan man ta når en begynner å nå middagshøyden og vel så det...

Pleinar

Har ordnet en tråd for gamlinger også nå.. sånn for å unngå forvirring.

pleinars.blogspot.com

Leedsulf

Jeg har PS3.
Gikk gjennom Uncharted 2 for noen dager siden - en fantastisk spillopplevelse.
Neste spill på innkjøpslisten er AC2. Eneren var et spill jeg likte veldig godt, og dette blir sikkert ikke dårligere.
Ellers går det en del i Fifa 10 om dagen. Spilte mye Fifa før, men gikk etterhvert over til PES-serien. De siste årene synes jeg derimot Fifa har kommet seg betraktelig, så nå har jeg konvertert tilbake igjen.

Modern Warfare 2 er også et spill jeg må ha, men dette blir til PC da jeg ikke helt har klart å vende meg til FPS på konsoll.

Blir en kjekk, men også dyr, spillhøst med så mange titler som er av min smak.

lojosang

Quote from: Pleinar on November 05, 2009, 10:17:55
Har ordnet en tråd for gamlinger også nå.. sånn for å unngå forvirring.

Da kommer jeg til å poste i både gamingtråd, gamlingtråd og i ny og ne på junioravdelingen alt etter hvor gammel jeg føler meg.

Monkey Island rocker pels!
- Leif Olav

Pleinar

Quote from: lojosang on November 06, 2009, 00:20:41

Even before they smell your breath?

pleinars.blogspot.com

lojosang

Quote from: Pleinar on November 06, 2009, 17:08:01
Quote from: lojosang on November 06, 2009, 00:20:41

Even before they smell your breath?

How appropriate. You fight like a cow
- Leif Olav

Blank_File

NEI NEI NEI! Skivebom!

"You fight like a dairy farmer!"

"How appropriate, you fight like a cow"

mac_gyver

Andre enn meg som har skaffet seg Modern Warfare 2?  8)
Utrolig bra syns nå jeg ;) overgår faktisk de skyhøye forventningene
Pride of Yorkshire

Robert

Vurderer å skaffe det til PC. Hater FPS på konsoll, en konsoll er ikke laget for FPS synes jeg. Det funker å spille FPS på Wii, av naturlige årsaker, men med tanke på grafikken jeg krever av et FPS som Modern Warfare 2, så er det uaktuelt der..

Så, jeg får vel prøve det på PC etterhvert :)

lojosang

Quote from: Blank_File on November 08, 2009, 17:13:24
NEI NEI NEI! Skivebom!

Visste ikke at det var Askeladden-varianten av swashbuckling banter vi skulle kjøre her. Pleinar ytra tross alt et SVAR. Men han er da ikke Finn Schou?  ;D
- Leif Olav

mac_gyver

Quote from: ->Robert on November 12, 2009, 14:09:46
Vurderer å skaffe det til PC. Hater FPS på konsoll, en konsoll er ikke laget for FPS synes jeg. Det funker å spille FPS på Wii, av naturlige årsaker, men med tanke på grafikken jeg krever av et FPS som Modern Warfare 2, så er det uaktuelt der..

Så, jeg får vel prøve det på PC etterhvert :)

har det på 360 og det funker bra det. bare ikke sammenlign PC med konsoll hele tiden. Det er to helt forskjellige ting
Pride of Yorkshire

euphor9

Quote from: mac_gyver on November 12, 2009, 08:56:56
Andre enn meg som har skaffet seg Modern Warfare 2?  8)
Utrolig bra syns nå jeg ;) overgår faktisk de skyhøye forventningene

Misunnelig..   Er utsolgt hær jeg bor,men kjøper det kanskje i neste uke.

Robert

Quote from: mac_gyver on November 12, 2009, 17:48:22
har det på 360 og det funker bra det. bare ikke sammenlign PC med konsoll hele tiden. Det er to helt forskjellige ting

Jepp, men begge kan spilles på. Synes derfor ikke FPS passer på konsoll, da med unntak av Wii. Det skal sinnsykt mye til før jeg spiller FPS på 360 eller PS3. Men som sagt, skal kjøpe det til PC, men gidder ikke kjøpe det nå. Skal se om det kommer noen demo og vente til det er gått ned i pris. Klarer meg fint med 'lettere' FPS spill om dagen, så som TF2 :)

Lord-Meta

Holder meg til Medal of honor allied assult spearhead jeg, spilt samma spill i 7 år og vill spille det til det er dødt. lenge leve mohaas ;D

Pleinar

Quote from: lojosang on November 12, 2009, 15:55:59
Quote from: Blank_File on November 08, 2009, 17:13:24
NEI NEI NEI! Skivebom!

Visste ikke at det var Askeladden-varianten av swashbuckling banter vi skulle kjøre her. Pleinar ytra tross alt et SVAR. Men han er da ikke Finn Schou?  ;D

Ã...hhhhh... endelig en som husker Askeladden!
Legendarisk dårlig. Det hadde gjort seg som spill det.

pleinars.blogspot.com

euphor9

Noen som spiller Red Dead Redemption for tiden?         Mr Kayzer?  Budda? 

Det var et morsomt spill synes hvertfall jeg.    Har runda det nettopp,men har ikke gjort alle sideoppdragene.   Blir nok å runde det en gang til senere.  Veldig mange bra forskjellige multiplayers har spillet oxo.   Vet at det minner mye om gta siden spillet er laget av samme grafikkmotor/selskap(Rockstar).         Men stedene man besøker og hele verden i spillet og folkene man møter er mye mere "levende" enn i gta. Mange av oppdragene er morsomme å spille og bra historie om den tidligere raneren John Mardsden sin hevn på  gjengen han tilhørte før    I tillegg er det masse forskjellige ville dyr fra harer til grizzlybjørner som man oxo kan jakte på .  Utspiller seg i USA og Mexico rundt 1910.   Tidsriktige våpen,fantastisk fint landskap(stort) å ri gjennom på hest,event ta dillegencen eller tog.  Spillet er topprangert av fleste spillmagasin om ikke alle.  Og vil bare anbefale å teste det viss man liker sjangeren.

Dennis

Red Dead Redemption er et strålende spill! Rockstar er rett og slett meget dyktige på akkurat denne sjangeren spill.

Venter også på Mafia II, som neppe blir noen flopp  ;) Håper også på et Elder Scrolls V om ikke altfor lenge.  :)
Marching on together!

euphor9

Fall Out New Vegas skal vistnok komme ut 22 Oktober i år. Kan hende det er ett Kongespill.

http://en.wikipedia.org/wiki/Fallout_New_Vegas

SirOlsen

Kjøpte meg Modern Warfare 2 til Xbox360 for ikke så lenge siden, etter å ha hørt skyhøy ros.
Og forventningene ble deretter...

Friskt i minne hadde jeg, da jeg ved en tilfeldighet rasket med meg "Rainbow Six, Las Vegas", for et års tid siden, hvor jeg og kompisen min, som jeg leier leilighet sammen med, ble helt trollbundet av en helt fabelaktig spillopplevelse! Co-op campaign var bare helt fantastisk!
Det eneste som var litt synd, var at historien var såpass kort, men du verden så engasjerende!.. skulle bare ønsket vi kunne fått holde på litt mer, før det var ferdig...

Så.. over til Modern Warfare 2.. full av forventning dro jeg hjem med nytt spill og vi benket oss ned for å sette igang med en campaign-opplevelse, som skulle "toppa heila driden"!!!
Men nei... vi lette og lette, men fant ikke noe co-op campaign.. for en nedtur!
Vi prøvde oss litt på Special Ops, men skuffelsen var så stor at det ble med det..
Etter dette forsøkte jeg litt single player campaign, men ble ikke så gira.. etter det har jeg ikke spilt det.. kanskje om noen år, hvor jeg har en dag jeg kjeder meg, om jeg noengang får en dag igjen, hvor jeg kjeder meg :p

Leste jo selvfølgelig i etterkant i artikler på nettet at MW2 ikke hadde co-op campaign da.. lærte nå at jeg må slutte å høre på alle skyhøye skryterier fra både venner og media, og heller sjekke opp selv på et vis, før jeg skaffer meg noe slikt.. det er spillene for dyre til, at jeg kan holde på slik! :p

Modern Warfare 2 = KJEMPESKUFFELSE, for min del... :/
-SirOlsen-