KAMP: vs. Swindon Town 13/9

Started by kjelvi, September 06, 2008, 17:02:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Klausen

Quote from: Mr Kaizer on September 14, 2008, 20:25:37
Kan nesten si at samtlige av våre mål kom etter feil i motstanders defensive arbeid. Den siste er ikke like stor som de andre akkurat, men han ligger jo feil i forhold til Beckford uansett.

Ellers var redningen til Lucas på 1-2 enorm, tross at han driter seg ut på påfølgende corner.

Den beste kampen siden Macca kom tilbake, sa han selv. Det må i så fall ha vært med tanke på arbeidsmoral og effektivitet, men det er ingen dum ting å uttale seg slik etter en arbeidsseier. Nok en moralbooster for gutta i garderoben. Well played, Mac!  :)

Macca sa det var det beste resultatet siden han kom i januar... altså ikke ensbetydende med den beste kampen!

Ellers er jeg enig i det du skriver om det røde kortet.. Med så ustabile dommere som det er på dette nivået blir det i de fleste tilfeller dømt rødt kort for slike taklinger! Som du også skriver er LUTV partiske, sikkert like partiske som vi er og en del av kommenteringen kan man se i lys av det!

Jeg valgte å være nøktern i forhold til det Eddie sa om det røde kortet, konstaterte at vi måtte spille med ti mann og ventet på høydepunktene før jeg bestemte meg for hvorvidt utvisningen var korrekt eller ikke!

kjelvi

lojosang

I tillegg til The Magic Roundabout og en storhetstide med Jan Ã...ge Fjørtoft som toppscorer kan Swindon nå skilde med en maltwhiskydrikkende katt.
- Leif Olav

Budda

Hehe, en alkoholisert katt. Har jeg hørt det og. Kan katter få abstinenser?
Endre