Berntsen eller Røa-jentene?

Started by Asbjørn, October 28, 2008, 23:00:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Asbjørn

Merkelig nok har ingen diskutert denne saken her inne.

Er de sutrete, eller er det Berntsen som er problemet?

...skal ikke forhåndsprosedere egne meninger ennå, men er det noen som har meninger her?
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Klausen

Hvem er Berntsen og Røa-jentene?

Ronald

Når det kun e 5 jenter fra samme lag som klager, så er eg nær en følelse av at dette er sutring!
B.B.virker ikke på meg som en tøff trener som overkjører spillerene, snarer motsatt.

Kvinnfolk har en tendens til å sutre litt mer enn menn og da kan det fort bli konflikt med mannlige sjefer. 8)

::) Oi, har eg skrevet dette :P No får eg vel   :P så ørene flagrer av alle fra det motsatte kjønn 8)

Asbjørn

Quote from: Ronald on October 29, 2008, 08:09:12
Når det kun e 5 jenter fra samme lag som klager,

...vel, 'kun 5 jenter' er jo halve førsteelleveren da. Og vi husker Lise Klaveness fra i fjor, og strengt tatt Ragnhild Guldbrandsen også (som i mer stillhet trakk seg). Da har vi allerede 7...

Da Berntsen hevdet at 'de andre jentene støttet ham' kontret Fiane Christensen at de visste om minst fem andre jenter i miljøet som støttet dem og syntes det var tøft av dem å ta støyten (husk, de risikerer å miste støtten på 240.000 i året, ikke ubetydelig for kvinnelige spillere). Ikke rart 'de andre' er forsiktige med å vise kortene...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

trondt

Sier som Ivar Hoff:
"Kvinnefotball, hva er det ? Ikke er det fotball og ikke er det kvinner".
Grunnen til at ingen har kommet inn på denne saken her inne r vel at dette nærmest er en ikke-sak i fotballverdenen.

lojosang

*Moderatoren i meg har slettet unnlatt å skrive dette innlegget grunnet slibrighet. Det er sarte quinde- og børnesind som leser dette forum.*
- Leif Olav

Sleivind

For å si det på en annen måte. Hva hadde skjedd om Carew, Riise, Hangeland, Iversen og Gamsten plutselig hadde gidd seg på landslaget på grunn av Hareide? Hadde Kåfjord da gått ut og sagt at vi har mange gode spillere på U21 laget, så det spiller ikke så stor rolle?

Sydhagen

som vanlig, så blir dette håndtert helt elendig av fotball forbundet!

makan til talentløse dimlinger!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."