Main Menu

Jule-tråden

Started by Stifler, November 17, 2008, 12:39:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tom S

Quote from: ollan on December 21, 2008, 14:21:03
Nå har juletreet kommet i hus....Høgget selv med småen på slep i det jævla regnværet ::)

Skal snart dra med meg småen på loftet og hente fram juletreet, det fine er at det ikkje regner der.
;)
COME ON LEEDS !!

ollan

plastikktre er skikkelig koselig det ;D ;D granbarduft på boks også??

Quote from: Tom S on December 21, 2008, 14:52:23
Quote from: ollan on December 21, 2008, 14:21:03
Nå har juletreet kommet i hus....Høgget selv med småen på slep i det jævla regnværet ::)

Skal snart dra med meg småen på loftet og hente fram juletreet, det fine er at det ikkje regner der.
;)
Ollan

Stifler

Da var jeg på plass i Kr.sand igjen!
Deilig å se Juletråden min er i god stand :D
-Nr 2 er den første taperen-

CoachKarlstad

Da var treet pynta, gavene pakket inn og muttern har kryddra ribba før den store dagen... Nå er det jul!!! ;D

fjellhaugen

benytter anledningen til å ønske alle leeds venner en gledelig jul.

selv skal jeg slite meg gjennom vakt i nordsjøen slik at renta går ned og krona opp og dere feriehester kan ha en deilig aften med kos og god mat med venner og familie.
nei stakkars oss underbetalte offshore arbeidere som aldri har fritid... ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Per Arne

Puh.... Endelig kan jeg sette meg godt tilbake i sofaen. Treet står her og skinner flott, nissen har vært her og spist opp grøten vi satt ut i skogkanten, og den hjemmelagede surkålen sprer en herlig lukt i huset. Nok en jul kan komme. Livet er fantastisk akkurat nå...

Like fantastisk er kanskje ikke fotballen for oss Leedsfans. Vi har en tung og tøff tid bak oss, og vi må vel bare innse at det kan bli noen tårer og tenners gnissel også i tiden fremover.

Men julen er tiden for glede, kjærlighet og håp. Og jeg sender gjerne en håpefull forespørsel til høyere makter ikveld. Måtte fremtiden være hvit. Måtte mitt kjære Leeds stå opp, som en fugl fønix av asken, og fremstå som den sterke og uslåelige klubben vi en gang viet vårt liv til.

Jeg håper, og jeg tror, at snart skal vi være det laget alle frykter, det laget som er vondt å møte, det seierrike vakre Leeds United.

Med dette håpet og denne bønnen ønsker jeg alle mine Leedsvenner av hele mitt hjerte en riktig, riktig GOD JUL!!!

Tom S

COME ON LEEDS !!

Tom S

COME ON LEEDS !!

Tom S

COME ON LEEDS !!

Tom S

All alone on christmas
(Darlene Love and The E Street Band u/Bruce)

http://www.youtube.com/watch?v=xnQOJBonDRk
COME ON LEEDS !!

Therese

Da var juletreet nok en gang overfylt med røde kuler, jeg ha fått kjøpt julegaver i siste liten.
(Hadde en idè om å gi alle i familien et bilde av meg te jul ;D, men angret i siste øyeblikk, 1 time før butikkene tok kvelden) Men nå er alt i havn. Man har sett grevinnen og hovmesteren, mor har lagd riskrem og hundene har fått sitt juleben.

Aaaaahh... imorgen er det julaften!
God jul kjære, kjære leedsvenner.

*strekker ut armene og gor en god juleklem te alle som vil ha*
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Bye

Da var jula omtrent i gang, Tre nøtter til askepott endte lykkelig som vanlig og den første julepilsen er sprettet:) Simon Grayson ble årets julegave til oss, og vi håper alle på en julefeiring med oppturer, og den første kommer i kveld med mat og god drikke!:) En riktig god jul til alle, måtte den bli et kjærkomment avbrekk i hverdagens kjas og mas, og måtte Leeds overraske oss med en par-tre big signings på nyåret!:)

GOD JUL!
Trønder i Bergen!

Stifler

Da var pakkene åpnet, og maten spist... TRIST!!

Men trøster meg med god mat på 1 og 2 juledag også da!
+ 10 dager til med ferie!:)

Ha en fortsatt god jul !
-Nr 2 er den første taperen-

brenaldo

Medlem nr. 850