Bli medlem av leeds supporter klubb

Started by Crazyleeds, February 10, 2009, 23:29:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Crazyleeds

Hei, lurer på hva jeg skal velge for å motta alle bladene som blir sendt ut? man får jo flere valg når man skal gå inn på link "bli medlem nå" noen som kan hjelpe her?

Et annet spm er, vil jeg motta dem tidligere bladene eller kun fremover? :S

Takk for all hjelp!

Svend Anders

Heisann,

som du sikkert alt har sett finner du en del info her: http://www.leedsunited.no/bli-medlem/

Du kan velge mellom å sende epost til leedsunited@kundetjeneste.no med opplysninger (navn, adresse, etc) og be om å bli medlem, eller gå direkte til online innmelding: https://secure.milanex.com/v3/init.do?OFFER_SELCODE=LDS001

På online betaling er det det øverste alternativet som gjelder om du vil være vanlig medlem (og bor i Norden) og motta bladene.

Meld gjerne inn familiemedlemmer også, men de mottar altså ikke bladet.

Om du melder deg inn nå skal du få tilsendt de nyeste medlemsbladet (utgave 150), så lenge det flere kopier igjen å oppdrive. Uansett er du medlem i ett år og får seks blader tilsendt før du skal fornye.

Velkommen til LUSCOS!
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Papi

Kan eg gjera adresse forandring der også Sven?

Har jo lest ein eller annen plass kor du forteller kor dette skal gjerast, men dette har godt meg hus forbi desverre  ;D

Eller om du fikser det her hadde det vært knall.

Fred Risløw A.K.A Papi
Gimleveien 95
5052 BERGEN

Vil du heller ha ein mail? ::)
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Svend Anders

Quote from: Papi on February 11, 2009, 14:15:39

Har jo lest ein eller annen plass kor du forteller kor dette skal gjerast, men dette har godt meg hus forbi desverre  ;D

Fred Risløw A.K.A Papi
Gimleveien 95
5052 BERGEN

Adresse-endring gjøres på samme epost til vår samarbeidspartner: leedsunited@kundetjeneste.no

Det er INGEN vits i å sende meg en epost om dette, de blir i så fall bare videresendt til samme adresse.

SA
Følges på:

Papi

Quote from: Svend Anders on February 11, 2009, 14:44:33
Quote from: Papi on February 11, 2009, 14:15:39

Fred Risløw A.K.A Papi
Gimleveien 95
5052 BERGEN

Adresse-endring gjøres på samme epost til vår samarbeidspartner: leedsunited@kundetjeneste.no

Det er INGEN vits i å sende meg en epost om dette, de blir i så fall bare videresendt til samme adresse.

SA

Det var ikkje din private mail eg mente da, mente jo samme mailadressa som du referte til i innlegget over mitt!
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Sydhagen

da har jeg registrert meg som medlem!! :P
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Crazyleeds

Er det 250 kr i året for å være medlem?? Når sender dem ut blader??

Crazyleeds

Prøvde å registrere meg nå Svend, men fikk feil melding, og at ansvarlig har blitt vaslet, er dette deg??:P

Sleivind

Quote from: Crazyleeds on February 11, 2009, 17:07:38
Prøvde å registrere meg nå Svend, men fikk feil melding, og at ansvarlig har blitt vaslet, er dette deg??:P

Fikk du en feil melding, eller fikk du en feilmelding?   ::)

Crazyleeds

Svend Anders

Jeg har ikke noe med det tekniske på nettsiden å gjøre, ei heller betalingsmåter og medlemsregister. Jeg vet ikke hvem feilmeldings-meldingen har gått til. Om det er en feilmelding ved innmeldingssidene må vi få tatt tak i det snarest, jeg skal i alle fall sjekke med noen flere involverte.

Takk for engasjementet og innmeldingene!

SA
Følges på:

Torpe-do

Hmm, kanskje dette kan postes her?

Jeg har diverre ikke fått noen medlemsblad helt siden september... :(

Svend Anders

Quote from: Torpedo on February 11, 2009, 23:08:00

Det er jo ikke bra! Men en melding her uten "navn og nummer" hjelper meg ikke stort. Jeg må be deg ta kontakt med MediaConnect på leedsunited@kundetjeneste.no om saken - send med din adresse og medlemsnummer så de kan sjekke. Det kan være mange grunner til at du ikke har fått det, men de kan i alle fall fikse det!

Til alle: om du ikke har fått bladet, må du gi oss/MediaConnect beskjed slik at vi kan finne ut av det. Og husk for all del å melde fra om adresse-endring! (vi får et titalls blader i retur ved hver eneste utgave)

Igjen, denne beskjeden var ikke bare til deg Torpedo  :)

SA
Følges på:

Torpe-do

Quote from: Svend Anders on February 11, 2009, 23:14:27
Quote from: Torpedo on February 11, 2009, 23:08:00

Det er jo ikke bra! Men en melding her uten "navn og nummer" hjelper meg ikke stort. Jeg må be deg ta kontakt med MediaConnect på leedsunited@kundetjeneste.no om saken - send med din adresse og medlemsnummer så de kan sjekke. Det kan være mange grunner til at du ikke har fått det, men de kan i alle fall fikse det!

Til alle: om du ikke har fått bladet, må du gi oss/MediaConnect beskjed slik at vi kan finne ut av det. Og husk for all del å melde fra om adresse-endring! (vi får et titalls blader i retur ved hver eneste utgave)

Igjen, denne beskjeden var ikke bare til deg Torpedo  :)

SA

Takk takk :)

Torpe-do

Forresten, jeg vet ikke hva medlemsnummeret mitt er :S

Holder det med navn og adresse?  ???

Kickthemdown

Ha Torpedo foran navnet ditt så går det sikkert greit...

Alta-White

Svend Anders

Quote from: Torpedo on February 13, 2009, 01:21:34
Forresten, jeg vet ikke hva medlemsnummeret mitt er :S

Holder det med navn og adresse?  ???

Det holder langt på vei!  :)

SA
Følges på: