Med Grayson og uten Grayson

Started by Promotion 2010, March 04, 2009, 22:52:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

R - R

Quote from: Promotion 2010 on March 07, 2009, 11:45:41
Quote from: h.b on March 06, 2009, 19:40:17
Synes det også er rart at Grayson ikke foretok noen bytter. Det må være frustrerende for en innbytter å ikke få muligheten til å komme inn når loaget spiller så ræva. Hvis dette fortsetter med Grella, så skjønner jeg at han tar en Windass og forlanger seg vekk

Hadde jeg vært en ukjent collegespiller som hadde fått kontrakt på halvannet år i Leeds United så hadde jeg også revet kontrakten og gått etter en månde der jeg bare hadde vært innbytter en tre fire ganger og plutselig ikke ble brukt i en toppkamp!

Jada - jada - jada - jada - jada - jada. Jepp da kan han bare dra og aldri komme tilbake. Da kan han bare vinne VM med USA og bli en av Real Madrids beate spillere.

Men tilbake til topic! Graysons Leeds klarer seg bedre mot topplagene og som formlaget i ligaen har vi vært blant de beste utenom kampen mot Hereford. Vi får håpe at formutviklingen er stabil og forbedrer seg utover våren. Spennede blir det!  :)

Klassisk h.b. Litt vel kjapp på avtrekkaren med eit ikkje fullt så gjennomtenkt innlegg.

Grella har nettopp kome til Leeds. Inga erfaring frå dette nivået, og heller ikkje vant til verken den engelske spelemåten eller korleis Leeds spelar.

Grella har allereie vore meir involvert enn først planlagt, med fem innhopp så langt i serien. Etter ein skikkeleg pre-season til sommaren, er det godt mogeleg at Grella vil bli endå meir involvert, evt. få førstelagserfaring på utlån til eit lag i divisjonen under (League One ;))

- Rune