Hva er ditt rituale? Evt. rareste rituale du kjenner til?

Started by fjellhaugen, April 14, 2009, 22:59:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fjellhaugen

Etter litt diskusjon om overtro og ritualer på OEF starter jeg en tråd her inne der jeg spør om dere har egne ritualer før kamp. Dette være både når dere ser/hører leeds kamp eller bedriver idrett selv.

For min egen del måtte jeg i min aktive karriere alltid høre Mr Jones med Counting Crows i garderoben før kamp og spillte kun med lykke super undertøyetunder drakta, selv midt på sommeren.

Regner med noen har litt mer juicy stoff å komme med :D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Dennis

Kjenner en kar som må på dass etter noen få minutter med oppvarming.

Om det er et (frivillig) rituale, vet jeg ikke...
Marching on together!

lojosang

Ikke et rituale ENNÃ..., men inbiller meg at jeg presterer bedre i mål på hapndballbanen etter en sykkeltur til hallen med tung Turbonegerrotasjon på MP3spillern. Dessverre er kombinasjonen pingletendenser og trøndervinter ikke forenlig med sykling i minst halvparten av håndballsesongen.
Tror likevel rituelaet har noe for seg. Som håndballkeeper er det en stor fordel å bli forbanna før eller tidlig i kamp.  ;D
- Leif Olav

Smudge17

Jeg er keeper på mitt lokale lag, og mitt rituale består av at jeg alltid lokter på målstengene før kampen starter  ;D

Kan kanskje kalle det litt sært.. Men men  :D

lojosang

Så lenge du ikke lukter på suspen til keeper på motsatt side har jeg ingen innvendinger.  ;D
- Leif Olav

fjellhaugen

Quote from: Smithy90 on April 20, 2009, 02:14:52
Jeg er keeper på mitt lokale lag, og mitt rituale består av at jeg alltid lokter på målstengene før kampen starter  ;D

Kan kanskje kalle det litt sært.. Men men  :D

LOL ;D

vært borti mye spesielle lukter eller er det stort sett det samme ???
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Smudge17

Hmm.. Synes ikke lukten varierer nå særlig nei. Så jeg vil vel si at det er den samme gamle lokten hver gang jeg "sniffer" stengene  ;D

Dennis

Quote from: Smithy90 on April 21, 2009, 14:45:09
Hmm.. Synes ikke lukten varierer nå særlig nei. Så jeg vil vel si at det er den samme gamle lokten hver gang jeg "sniffer" stengene  ;D

Lukter du mål, da eller?  8)

....beklager....  ::)
Marching on together!

Therese

Jeg må ha kragen på drakta opp. Gjort det siden jeg startet å spille fotball. På Skeid har vi ikke krager så jeg kjenner jeg blir litt nervøs før sesongens første kamp!!
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.