Hvor mange nye spillere kommer?

Started by DenHviteYeboah, June 10, 2009, 21:45:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DenHviteYeboah

Det er jo en stund igjen til seriestart, men jeg drister meg til å spørre nå: hvor mange blir hentet inn og hva slags kvalitet kan vi forvente?Vi diskuterte vel dette i januar også og da fikk dessverre vi pessimister rett at ingen ble kjøpt og det ble brukt null pund....
Personlig tror jeg at 2-3 lånespillere kommer-forhåpentligvis med mer kvalitet enn de som er her nå....

Klausen

Vi trenger en keeper, en midtstopper, en høyreback, en sentral midtbane, en venstre ving og en spiss! 6 nye spillere som alle skal heve kvaliteten på laget... Om de kjøpes eller leies er meg ett fett!

Mulig vi ikke brukte £ på permanente overganger i januar, men vi hentet da vitterlig inn spillere da også som hevet kvaliteten på laget?

Dennis

Føler meg trygg på at Grayson henter spillere som hever lagets totale kvalitet, slik at vi rykker opp neste sommer.

Om disse koster totalt 2 millioner pund eller null og niks, er meg knekkende likegyldig.
Marching on together!

GeirO

MOT

SveinArve

Vi trenger keeper, høgre back, venstreving, to sentrale midtbanespelarar, to stopparar, en venstreback, en spiss, en høgreving og en spiss til. Da kan det bli bra!  ;)
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Evig Pint

Jeg tipper 2 kjøp og 2 lån. Så lenge de hever laget skal jeg ikke klage, men selvsagt en klar fordel å eie våre egne spillere. Antall £ som blir lagt på bordet gir oss ikke automatisk noen poeng så det er for meg (også) klinkende likegyldig.
Marching on together

J-R

Quote from: SveinArve on June 12, 2009, 15:52:42
Vi trenger keeper, høgre back, venstreving, to sentrale midtbanespelarar, to stopparar, en venstreback, en spiss, en høgreving og en spiss til. Da kan det bli bra!  ;)
Kenneth kjevik e visst en bra spiss... løp og kjøp.

sviper

Hvor mange nye spillere vi får avhenger nok litt av hvor mange og HVEM som drar.Regner med at S G har bra kontroll på dette om en liten mnd,men tipper at vi får 3 som styrker 1 elleveren beck,midtbane og spiss.Tror nok og det kommer en keeper,men tipper det blir en benkevarmer som ikke koster pund.
LIFE IS LEEDS

Hallgeir *

Quote from: SveinArve on June 12, 2009, 15:52:42
Det skulle vel være omtrent det antall spillere som Burnley brukte for å rykke opp til PL. Er de til salgs.... anyone?
Super Leeds since 1968