Vanskelige å komme seg ut av L1 og opp..

Started by abbe, June 19, 2009, 22:08:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DenHviteYeboah

Quote from: lojosang on June 27, 2009, 14:29:34
Tidenes nedtur, Yeboah? Det er FOTBALL vi snakker om her.  ::)
ja for Leeds United vil det nok bare være en vanlig liten nedtur....ingen slår oss med nedturer!

Andersen

Ja så lenge vi ikke har noen rike onkler , som elsker Leeds United og som vil pøse penger inn i klubben så blir vi der vi er i dag. Dette må vi klare selv!!!!!! ??? LEEDS4EVER.

bwirum

Quote from: DenHviteYeboah on June 27, 2009, 14:02:11
ja, men da er jo alt klappet og klart for opprykk da..100 poeng innkassert...så fint...tør jeg minne deg om at kampene skal spilles først.Synes nok det er litt enkelt å nesten friskmelde stallen på bakgrunn av dine fakta 1 og fakta 2!Er redd for at enkelte av dere kan få tidenes nedtur i mai 2010 etter vi kun nådde playoff finale og som vanlig ble utslått....dette selvfølgelig på bakgrunn av generell uflaks, og ikke med nivå på spillere eller ledelse av klubben.....
Så vidt jeg kan se så er det vel dere ensidig negative som vel burde tenke på at kampene faktisk må spilles først?

På deg og h.b så skulle en jo tro at vi like godt kunne starte i L2 først som sist, for vi ender jo opp der allikevel... Det en del her sier, meg inkludert andre steder, er at stallen vi har i Leeds faktisk ikke er så ille som dere skal ha det til, og at den trenden vi har hatt med Grayson faktisk har vært ganske fantastisk.

Det er dermed ikke sagt at det ikke må inn noe friskt blod, for det må det, og det kommer selvsagt, men jeg tror ikke vi skal ha store forhåpninger om, ei eller behov for, å trekke store PL navn til oss.
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

DenHviteYeboah

Quote from: bwirum on June 30, 2009, 15:55:16
Quote from: DenHviteYeboah on June 27, 2009, 14:02:11
ja, men da er jo alt klappet og klart for opprykk da..100 poeng innkassert...så fint...tør jeg minne deg om at kampene skal spilles først.Synes nok det er litt enkelt å nesten friskmelde stallen på bakgrunn av dine fakta 1 og fakta 2!Er redd for at enkelte av dere kan få tidenes nedtur i mai 2010 etter vi kun nådde playoff finale og som vanlig ble utslått....dette selvfølgelig på bakgrunn av generell uflaks, og ikke med nivå på spillere eller ledelse av klubben.....
Så vidt jeg kan se så er det vel dere ensidig negative som vel burde tenke på at kampene faktisk må spilles først?

På deg og h.b så skulle en jo tro at vi like godt kunne starte i L2 først som sist, for vi ender jo opp der allikevel... Det en del her sier, meg inkludert andre steder, er at stallen vi har i Leeds faktisk ikke er så ille som dere skal ha det til, og at den trenden vi har hatt med Grayson faktisk har vært ganske fantastisk.

Det er dermed ikke sagt at det ikke må inn noe friskt blod, for det må det, og det kommer selvsagt, men jeg tror ikke vi skal ha store forhåpninger om, ei eller behov for, å trekke store PL navn til oss.
Så jeg er ensidig negativ?å være kritisk til nivået på stallen er altså å være ensidig negativ...jaja, jeg mener faktisk at jeg ikke har vært ensidig negativ.Ei heller har jeg sagt at stallen er ille.Vi har jo en bra stall i league1,Det skulle da bare mangle-den desidert største klubben i divisjonen.
Nå ser det ut til at vi har fått en glimrende manager-da mener jeg klubben skulle anstrengt seg maksimalt for å gi ham spillere med kvalitet for å komme oss ut av divisjonen.Hvorfor låner vi ikke benkeslitere i PL eller Scottish PL?Mener dere virkelig at spillere ikke gidder å spille for Leeds United i 3 mnd, og heller spiller 10 minutter tilsammen i en PL klubb?
Hva hvis vi kommer skjevt ut i sesongstarten?blir da Grayson sparket til jul og de samme spillerne fredes?
Dette er ikke å være ensidig negativ.det er et forsøk på å se det hele objektivt uten Leedsbriller!

auren

Nå har Grayson uttalt at han gjerne låner spillere i en måned eller mer, så på det punktet så tror jeg gjerne Simon henter inn benkeslitere eller talenter fra PL. Lee Martin har allerede vært linket, dog på permanent overgang.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

Quote from: DenHviteYeboah on June 30, 2009, 20:58:12
Så jeg er ensidig negativ?å være kritisk til nivået på stallen er altså å være ensidig negativ...jaja, jeg mener faktisk at jeg ikke har vært ensidig negativ.

Nnei, jeg tror vel ikke du er ensidig negativ... Men det handler vel litt om hvordan vi fremstår. Der du kanskje føler for å være motvekt til til 'overdrevent positive' er det nok diverse lesere som oppfatter at noen (f.eks. du) alltid fremstår med negativt fokus...

For all del, vi trenger 'begge deler'  - viktig for forumet at vi ikke som forum er ensidig det ene eller det andre.
Men å ha stempel på seg som negativ er jo ikke noe alle trives med da :)

Mht lånespillere på denne tiden av året, så er nok markedet begrenset. I utgangspunktet stiller alle på scratch og vil gjerne overbevise manageren - og alle får gjerne sjansen i treningskampene.

Unntaket er kanskje unge talenter som man vet trenger matching på et visst nivå før de er klar for større oppgaver.

Og, i fjor trodde vi jo alle at når Macca endelig får en hel sesong på seg så skulle det bli fart på sakene. Nå er vi der igjen, får håpe denne karen klarer brasene bedre enn Macca...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dennis

Slenger meg på Asbjørns betrakninger, kloke diplomaten!  ;)

ingenting er endelig i fotball og det snur fort, det så vi sist ved Macca - noen (som dessverre frekventerer forumet i langt mindre grad enn før) så det også i den gode perioden.

Dog er jeg enig i at når det først skal lånes (er ikke mostander av lånemarkedet) så bør det lånes spillere som hever førsteelleveren. Leeds bør absolutt ikke stå tilbake for klubber i samme divisjon og vi bør være frekke nok til å se til PL-klubbene når det gjelder å låne talenter. Det florerer med talenter i f.eks. Arsenal og Man City, dog er de fleste laaaangt unna en plass i startelleveren. Leeds er neppe noen dårlig klubb for slike spillere - eksakt hvilke spillere får selvsagt ledelsen ta seg av.

Men, på den andre siden, var det vel få som var utelukkende positive til lånet av Richard Naylor... Det går an, jeg har trua  :)

Marching on together!

McMidjo

Quote from: DenHviteYeboah on June 27, 2009, 09:58:03
Quote from: McMidjo on June 26, 2009, 13:36:08
....
Om alle tar av seg brillene sine, og fokuserer litt mer på hva som skjer i lagene og divisjonene rundt oss, finner en nok av holdepunkter for å se en del ting fra den mer positive siden....

Jeg har fortsatt til gode å se ett eneste lag i engelsk fotball som blir 'rundspilt i 8 av 10 kamper'.....
Da husker du dårlig!Hva med Derby County sine 11 poeng i løpet av en sesong i PL?????Du mener altså at 11 poeng på 38 kamper ikke er å bli rundspilt i 8 av 10 kamper??Forøvrig var laget et klassisk eksempel på mitt poeng.De var heldige i løpet av en sesong i ccc og rykket opp.Laget var langt fra godt nok til PL, men de hadde vel ikke råd til å heve kvaliteten rett og slett.Når kvaliteten på spillerne er for lav hjelper det ikke om manageren heter Mourinho,Trappatoni eller Grayson.Dette med Leedsbriller er ganske morsomt...man må prøve å se det utenfra slik som supportere fra andre lag.....

Stahet er en fin egenskap Yeboah, men om du i fullt alvor mener at dette Leedslaget ville få det like tøft i The Championship, som Derby fikk det i Premier League, er det virkelig på tide med en tur til øyelegen….. ;)

Tar du av deg Leedsbrillene, vil du fort se at de aller fleste objektive fotballeksperter, bookmakere og andre lags supportere faktisk mener at Leeds â€" objektivt sett â€" har den kvalitetsmessig beste spillerstallen i League 1 â€" både i år, i fjor og i forfjor.  Så vidt jeg registrerer er det stort sett bare Leedssupportere som kommer med de argumentene du drar opp her, derfor synes jeg det er på sin plass å stille spørsmål om hvem som egentlig har Leedsbrillene på… :)

Om du leser den svært gode BBC-artikkelen som startet hele tråden, gis det også noen gode forklaringer på hvorfor det er så vanskelig å komme seg ut av L1 â€" og hvilke suksessformler andre lag har fulgt.

Derby er ellers et spennende eksempel. De tok poeng i 9 av kampene sine, og ble vel egentlig bare rundspilt i 1/3 av kampene, som i stor grad var mot topplagene.  Det som er litt interessant i dette, er at Hull â€" fra omtrent samme startposisjon som Derby â€" året etter tok over tre ganger så mange poeng, og berget plassen.  Spillerstallen holdt omtrent samme kvalitet som Derby sin, spillerkjøpene var omtrent på samme nivå, kvaliteten på motstanderne i Pr League var minst like god â€" så hvor ligger forskjellen?
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

DenHviteYeboah

Quote from: McMidjo on June 30, 2009, 23:51:57
....
Om alle tar av seg brillene sine, og fokuserer litt mer på hva som skjer i lagene og divisjonene rundt oss, finner en nok av holdepunkter for å se en del ting fra den mer positive siden....

Jeg har fortsatt til gode å se ett eneste lag i engelsk fotball som blir 'rundspilt i 8 av 10 kamper'.....
Da husker du dårlig!Hva med Derby County sine 11 poeng i løpet av en sesong i PL?????Du mener altså at 11 poeng på 38 kamper ikke er å bli rundspilt i 8 av 10 kamper??Forøvrig var laget et klassisk eksempel på mitt poeng.De var heldige i løpet av en sesong i ccc og rykket opp.Laget var langt fra godt nok til PL, men de hadde vel ikke råd til å heve kvaliteten rett og slett.Når kvaliteten på spillerne er for lav hjelper det ikke om manageren heter Mourinho,Trappatoni eller Grayson.Dette med Leedsbriller er ganske morsomt...man må prøve å se det utenfra slik som supportere fra andre lag.....

Stahet er en fin egenskap Yeboah, men om du i fullt alvor mener at dette Leedslaget ville få det like tøft i The Championship, som Derby fikk det i Premier League, er det virkelig på tide med en tur til øyelegen….. ;)

Tar du av deg Leedsbrillene, vil du fort se at de aller fleste objektive fotballeksperter, bookmakere og andre lags supportere faktisk mener at Leeds â€" objektivt sett â€" har den kvalitetsmessig beste spillerstallen i League 1 â€" både i år, i fjor og i forfjor.  Så vidt jeg registrerer er det stort sett bare Leedssupportere som kommer med de argumentene du drar opp her, derfor synes jeg det er på sin plass å stille spørsmål om hvem som egentlig har Leedsbrillene på… :)

Om du leser den svært gode BBC-artikkelen som startet hele tråden, gis det også noen gode forklaringer på hvorfor det er så vanskelig å komme seg ut av L1 â€" og hvilke suksessformler andre lag har fulgt.

Derby er ellers et spennende eksempel. De tok poeng i 9 av kampene sine, og ble vel egentlig bare rundspilt i 1/3 av kampene, som i stor grad var mot topplagene.  Det som er litt interessant i dette, er at Hull â€" fra omtrent samme startposisjon som Derby â€" året etter tok over tre ganger så mange poeng, og berget plassen.  Spillerstallen holdt omtrent samme kvalitet som Derby sin, spillerkjøpene var omtrent på samme nivå, kvaliteten på motstanderne i Pr League var minst like god â€" så hvor ligger forskjellen?

Hmm, her var det mye....først av alt beklager jeg ordvalget "rundspilt" i 8 av 10 kamper.Det er for sterkt, men jeg mener vi hadde tapt 8 av 10 kamper.Ellers bare konstaterer jeg at jeg er uenig med dine synspunkter.Er ikke enig i at Hull og Derby hadde samme nivå på stallen.Spørsmålet ditt er jo relevant forutsatt at nivået er jevnt på begge stallene, noe jeg ikke er enig i.Mitt enkle poeng er til det kjedsommelige at nivået på flere av spillerne er for lav til å sikre oss opprykk.Vi får ingenting gratis av andre,mange har sagt at hvert lag har "cupfinale" mot Leeds, vel da bør vi ha kvalitet så det rekker så vi unngår "enkle" mål imot.
Har tro på Grayson, men han skal ikke spille....hjelper ikke at mannen er flink hvis nivået på enkelte spillere er altfor lav....så derfor:jeg håper jeg tar grundig feil og at vi feier all motstand til side i 46 kamper-ingenting ville glede meg mer!!

McMidjo

Quote from: DenHviteYeboah on July 01, 2009, 08:56:28
...... men jeg mener vi hadde tapt 8 av 10 kamper.Ellers bare konstaterer jeg at jeg er uenig med dine synspunkter.Er ikke enig i at Hull og Derby hadde samme nivå på stallen.Spørsmålet ditt er jo relevant forutsatt at nivået er jevnt på begge stallene, noe jeg ikke er enig i.Mitt enkle poeng er til det kjedsommelige at nivået på flere av spillerne er for lav til å sikre oss opprykk.Vi får ingenting gratis av andre,mange har sagt at hvert lag har "cupfinale" mot Leeds, vel da bør vi ha kvalitet så det rekker så vi unngår "enkle" mål imot.
.....

Jeg har tatt poenget ditt for lenge siden, Yeboah â€" og siden du gjentar dette poenget i hver eneste diskusjon,  prøver jeg å forstå hva du mener med ’kvalitet’…?

Mener du faktisk at dette Leedslaget har så dårlig ’kvalitet’, at det ville bli tidenes slaktoffer i The Championship?  ’Tape 8 av 10 kamper’ â€" det finnes ikke et lag i engelsk fotball som gjør det, og du skal til og med slite for å finne et lag som taper 6 av 10 kamper i løpet av en sesong â€" uansett divisjon.  Om du virkelig tror på dette selv, har du ikke bare Leedsbriller på, men en ugjennomtrengelig glassklokke over hodet…

Spennende det du sier om Derby og Hull, så her er jeg egentlig spent på å høre hvilke kvalitets-/nivåforskjeller du så mellom spillerstallene i de to klubbene i deres respektive førstesesonger i Premier League?  Og da håper jeg ikke logikken din er så enkel som at 'det ene tok mye mer poeng enn det andre - ergo må kvaliteten på spillerstallen ha vært mye høyere...'

Bites Yer Legs

Quote from: DenHviteYeboah on June 24, 2009, 15:23:14
jaja Svend Anders, jeg må bare konstatere at jeg ikke er enig med deg.Kommer ikke til å argumentere videre med dette.Synes nok Leedsbrillene dine er litt for sterke....hehe..uansett håper vi begge på opprykk.Min spådom for sesongen er nok fremdeles ikke opprykk pga mangel på kvalitet.Men mye kan skje i løpet av sommeren da...MOT!

Fin ordveksling, gutter!

Synes egentlig dette bildet med å benytte Leedsbriller er ganske fornøyelig.... Slik jeg oppfatter det, sitter de aller mest ugjennomtrengelige brillene på de debattantene som er ensidig negative.

Da husker du dårlig!Hva med Derby County sine 11 poeng i løpet av en sesong i PL?????Du mener altså at 11 poeng på 38 kamper ikke er å bli rundspilt i 8 av 10 kamper??Forøvrig var laget et klassisk eksempel på mitt poeng.De var heldige i løpet av en sesong i ccc og rykket opp.Laget var langt fra godt nok til PL, men de hadde vel ikke råd til å heve kvaliteten rett og slett.Når kvaliteten på spillerne er for lav hjelper det ikke om manageren heter Mourinho,Trappatoni eller Grayson.Dette med Leedsbriller er ganske morsomt...man må prøve å se det utenfra slik som supportere fra andre lag.Da må vi konstatere at vi starter i league1 på tredje året...da er det vanskelig å se at alle andre lure argumenter enn at laget er for dårlig holder vann.Jeg håper jo av hele mitt hjerte suksess for Leeds United,men er i tvil om dette skjer med dagens spillerstall.Negativ?ja kanskje, men bare i god hensikt:)

Derby Transfers 07/08 (dollar)

Alan Stubbs Everton Derby Free
Andy Todd Blackburn Derby 1,000,000
B. Feilhaber Hamburg Derby 1,500,000
C. Davis Sheffield Utd Derby 4,500,000
Danny Mills Manchester C. Derby Loan
E. Villa UAG Tecos Derby 2,700,000
Eddie Lewis Leeds Derby n/a
Hossam Ghaly Tottenham Derby Loan
R. Earnshaw Norwich Derby 5,200,000
R. Savage Blackburn Derby 2,000,000
Roy Carroll Rangers Derby n/a
T. Mears West Ham Derby 1,500,000

http://www.soccernews.com/2007-2008-transfer-news/english-premier-league-transfers-2007-2008/

Eneste komplette listen jeg fant.. US Dollars, men får så være..

Bet meg merke i dette poenget diitt. Jeg mener problemet til Derby ikke var at de ikke ville bruke penger, men at de endret for mye på stammen i laget, hentet for mange nye spillere i sentrale roller og aldri fikk satt laget. De hadde vel soleklar rekord i antall brukte spillere utover sesongen?  Syntes poenget ditt med Derby virker mot sin mening..
KEEP FIGHTING!!

DenHviteYeboah

Quote from: Bites Yer Legs on July 06, 2009, 11:29:02
jaja Svend Anders, jeg må bare konstatere at jeg ikke er enig med deg.Kommer ikke til å argumentere videre med dette.Synes nok Leedsbrillene dine er litt for sterke....hehe..uansett håper vi begge på opprykk.Min spådom for sesongen er nok fremdeles ikke opprykk pga mangel på kvalitet.Men mye kan skje i løpet av sommeren da...MOT!

Fin ordveksling, gutter!

Synes egentlig dette bildet med å benytte Leedsbriller er ganske fornøyelig.... Slik jeg oppfatter det, sitter de aller mest ugjennomtrengelige brillene på de debattantene som er ensidig negative.

Da husker du dårlig!Hva med Derby County sine 11 poeng i løpet av en sesong i PL?????Du mener altså at 11 poeng på 38 kamper ikke er å bli rundspilt i 8 av 10 kamper??Forøvrig var laget et klassisk eksempel på mitt poeng.De var heldige i løpet av en sesong i ccc og rykket opp.Laget var langt fra godt nok til PL, men de hadde vel ikke råd til å heve kvaliteten rett og slett.Når kvaliteten på spillerne er for lav hjelper det ikke om manageren heter Mourinho,Trappatoni eller Grayson.Dette med Leedsbriller er ganske morsomt...man må prøve å se det utenfra slik som supportere fra andre lag.Da må vi konstatere at vi starter i league1 på tredje året...da er det vanskelig å se at alle andre lure argumenter enn at laget er for dårlig holder vann.Jeg håper jo av hele mitt hjerte suksess for Leeds United,men er i tvil om dette skjer med dagens spillerstall.Negativ?ja kanskje, men bare i god hensikt:)

http://www.soccernews.com/2007-2008-transfer-news/english-premier-league-transfers-2007-2008/

Bet meg merke i dette poenget diitt. Jeg mener problemet til Derby ikke var at de ikke ville bruke penger, men at de endret for mye på stammen i laget, hentet for mange nye spillere i sentrale roller og aldri fikk satt laget. De hadde vel soleklar rekord i antall brukte spillere utover sesongen?  Syntes poenget ditt med Derby virker mot sin mening..
Javel,da sier vi at alle spillerne var mer enn gode nok.det var kun managerens inkompetanse som var grunnen(den samme som førte de til opprykk...)til 11 poeng.

Bites Yer Legs

Quote from: DenHviteYeboah on July 06, 2009, 13:51:13
Quote from: Bites Yer Legs on July 06, 2009, 11:29:02

Fin ordveksling, gutter!

Bet meg merke i dette poenget diitt. Jeg mener problemet til Derby ikke var at de ikke ville bruke penger, men at de endret for mye på stammen i laget, hentet for mange nye spillere i sentrale roller og aldri fikk satt laget. De hadde vel soleklar rekord i antall brukte spillere utover sesongen?  Syntes poenget ditt med Derby virker mot sin mening..
Javel,da sier vi at alle spillerne var mer enn gode nok.det var kun managerens inkompetanse som var grunnen(den samme som førte de til opprykk...)til 11 poeng.

Heh, vet ikke hva jeg hadde forventet..
Er ikke nødvendigvis bastant i min påstand, men følte for å ytre min meninig om Derby-argumentet, en mening som ikke oppsto her og nå for å krasse deg. Skjønner ikke hvorfor du kaster diskusjonen og heller tyr til sarkasme..

Billy Davies tok bare halvparten av poengene, og en av grunnene til at han forsvant var vel fordi han klaget over manglende investeringer.. Der fins jo det et motargument til min påstand, til eksempel..  :-X
KEEP FIGHTING!!

DenHviteYeboah

forstår poenget ditt mht til Derby kjøp.Jeg mente å huske at de ikke signet noen typiske PL forsterkninger.Når jeg ser på lista di er jeg enig i at det er brukt bra med penger,men på helt middels spillere.Det er en gåte for meg at de feks kunne betale 5,2 mill for Robert Earnshaw-er det mulig??Mener ikke å være sarkastisk,får bare en følelse av at hver gang jeg etterlyser en kvalitetssigning,så blir det argumentert med at det er helt unødvendig å bruke penger....uansett håper jeg Grayson får litt mer enn lommerusk,men det er tvilsomt...

McMidjo

Quote from: McMidjo on July 06, 2009, 10:38:15
Quote from: DenHviteYeboah on July 01, 2009, 08:56:28
...... men jeg mener vi hadde tapt 8 av 10 kamper.Ellers bare konstaterer jeg at jeg er uenig med dine synspunkter.Er ikke enig i at Hull og Derby hadde samme nivå på stallen.Spørsmålet ditt er jo relevant forutsatt at nivået er jevnt på begge stallene, noe jeg ikke er enig i.Mitt enkle poeng er til det kjedsommelige at nivået på flere av spillerne er for lav til å sikre oss opprykk.Vi får ingenting gratis av andre,mange har sagt at hvert lag har "cupfinale" mot Leeds, vel da bør vi ha kvalitet så det rekker så vi unngår "enkle" mål imot.
.....

Jeg har tatt poenget ditt for lenge siden, Yeboah â€" og siden du gjentar dette poenget i hver eneste diskusjon,  prøver jeg å forstå hva du mener med ’kvalitet’…?

Mener du faktisk at dette Leedslaget har så dårlig ’kvalitet’, at det ville bli tidenes slaktoffer i The Championship?  ’Tape 8 av 10 kamper’ â€" det finnes ikke et lag i engelsk fotball som gjør det, og du skal til og med slite for å finne et lag som taper 6 av 10 kamper i løpet av en sesong â€" uansett divisjon.  Om du virkelig tror på dette selv, har du ikke bare Leedsbriller på, men en ugjennomtrengelig glassklokke over hodet…

Spennende det du sier om Derby og Hull, så her er jeg egentlig spent på å høre hvilke kvalitets-/nivåforskjeller du så mellom spillerstallene i de to klubbene i deres respektive førstesesonger i Premier League?  Og da håper jeg ikke logikken din er så enkel som at 'det ene tok mye mer poeng enn det andre - ergo må kvaliteten på spillerstallen ha vært mye høyere...'

Nå må du ikke vri deg unna, Yeboah....

Jeg er enig i hovedpoenget ditt, men blir mer og mer nysgjerrig på hva du legger i 'kvalitet'....  :)

Bites Yer Legs

Quote from: DenHviteYeboah on July 06, 2009, 14:53:34
forstår poenget ditt mht til Derby kjøp.Jeg mente å huske at de ikke signet noen typiske PL forsterkninger.Når jeg ser på lista di er jeg enig i at det er brukt bra med penger,men på helt middels spillere.Det er en gåte for meg at de feks kunne betale 5,2 mill for Robert Earnshaw-er det mulig??Mener ikke å være sarkastisk,får bare en følelse av at hver gang jeg etterlyser en kvalitetssigning,så blir det argumentert med at det er helt unødvendig å bruke penger....uansett håper jeg Grayson får litt mer enn lommerusk,men det er tvilsomt...

Listen var i dollars, så blir vel 3,5.. Ser poenget ditt med å ta opp Derby, men blir litt rart å diskutere lag som rykker ned fra PL når vi(forhåpentligvis) jager oprykk til CCC  ;) Problemstillingen er (forhåpentligvis) mer relevant etter denne sesongen..  ::)

Er enig med deg i at et par kvalitetsigninger  hadde gjort seg(kanskje er de gjort allerede?), men poenget mitt er at pengebruk ikke alltid gjenspeiles i kvalitet. Er forferdelig vanskelig å dømme en signering før de har blitt varme i trøyen, så jeg oppfordrer til tålmod..

Skal innrømme at jeg etter å ha lest litt mer om 07/08-sesongen heller litt mer mot din oppfatning av Derby, de kjøpte ikke helt storartet før sesongen, men var på villstyring i januar-vinduet(uten at det hjalp..) Møtes vi kanskje på midten?

Jaja, tilbake til kranglingen...  ;D ;D
KEEP FIGHTING!!

Tony Currie

Derby 11 poeng er vel uansett meget spesielt,  det er vel en rekord som blir vanskelig "å slå".

Det diskuteres "spillere", "eier" og "manager". Jeg drister meg til å hevde at vinnerformelen sammensatt av disse tre begrepene og mere til er kompleks å finne og enda verre å formulere skriftlig, både for ansatte i organisasjonen og ikke minst deres kunder/tilhengere.

bwirum

Quote from: DenHviteYeboah on June 30, 2009, 20:58:12
Dette er ikke å være ensidig negativ.det er et forsøk på å se det hele objektivt uten Leedsbriller!
Jeg hverken mener eller tror at du i bunn og grunn ER ensidig negativ. Problemet (som for øvrig ble glitrende belyst i et tidligere svar her) er at du/dere fremstår som det, i det dere klager deres bitre nød hver gang vi ikke har signa en PL-stjerne, eller rett og slett hver gang Bates nevnes.

Jeg er ikke utelukkende positiv alltid, og kan godt ha et kritisk øye til ting som skjer, men akkurat nå sitter jeg faktisk og har en ganske god følelse mhp Grayson og det mannskapet han rår over i dag, og de han antakelig kommer til å signe i sommer.

Et poeng å merke seg er faktisk at de spillerne Grayson har hentet inn for en billig penge eller på lån har vært bra folk (med få unntak), som har hjulpet klubben et hakk videre. Når SG tok over så lå vi jo ikke an til å ligne på å nærme oss playoff engang, men vi kom faktisk dit på tross av at vi ikke hala inn svære stjerner.

At Leeds ikke klarte seg gjennom en playoff (igjen) er jo egentlig bare sånn det skal være... selv om jeg faktisk øynet et lite håp denne gangen, gitt formkurven.

Men for all del, dere bringer jo en del til bordet som andre kanskje ikke drar frem, og i så måte bidrar til en til slutt sunn diskusjon.
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)