Skrekkeksempelet Leeds

Started by JanPSyse, August 04, 2009, 11:45:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JanPSyse

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article2678988.ece

Her har den meget seriøse avisen nettavisen klippet og limt fra BBC radio, en fullstendig meningsløs artikkel om økonomien i premier league. Leeds blir selvfølgelig dratt fram som skrekkeksempel (for øvrig helt greit). Denne artikkelen tar for seg ting som absolutt alle vet, og har visst leeenge.

Det irriterer meg at Leeds blir brukt som blikkfang for noe negativt, men i det minste fanget det min interesse, og det er nok desverre denne type oppmerksomhet vi har og vil få i pressen den næmeste tiden. Sånn er det å være Leedsgutt.

Likevel, ubrukelig artikkel.
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

h.b

Men akk så realistisk. Vi  må få av oss Leedsbrillene og innse at Leeds er et eksempel til ikkefølges

Bites Yer Legs

Quote from: h.b on August 04, 2009, 11:55:00
Men akk så realistisk. Vi  må få av oss Leedsbrillene og innse at Leeds er et eksempel til ikkefølges

Dette er jo kronargumentet mot dine låneplaner hb..
KEEP FIGHTING!!

Papi

Er ikkje alltid like enkelt og vera einig med seg sjølv ;D
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

h.b

Quote from: Bites Yer Legs on August 04, 2009, 14:39:10
Quote from: h.b on August 04, 2009, 11:55:00

Dette er jo kronargumentet mot dine låneplaner hb..

Vil få ned prisen vet du

fmtj

Quote from: JanPSyse on August 04, 2009, 11:45:57
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article2678988.ece

Her har den meget seriøse avisen nettavisen klippet og limt fra BBC radio, en fullstendig meningsløs artikkel om økonomien i premier league. Leeds blir selvfølgelig dratt fram som skrekkeksempel (for øvrig helt greit). Denne artikkelen tar for seg ting som absolutt alle vet, og har visst leeenge.

Det irriterer meg at Leeds blir brukt som blikkfang for noe negativt, men i det minste fanget det min interesse, og det er nok desverre denne type oppmerksomhet vi har og vil få i pressen den næmeste tiden. Sånn er det å være Leedsgutt.

Likevel, ubrukelig artikkel.

Oppmerksomhet i pressen den nærmeste tiden??? Vi har da vel ikke hatt det grann oppmerksomhet fra pressen på flere år nå og de få gangene det skjer der det selvsagt dette tema som dominerer. Men, at dette skal bli aktuelt stoff for alle Scum avisene fremover er lite trolig!
Yeboahs vitne