Main Menu

Drømmelag

Started by Corto Maltese, August 06, 2009, 14:29:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

testo

Quote from: Rudi G. on August 07, 2009, 21:15:56
Quote from: Corto Maltese on August 07, 2009, 21:08:54
Quote from: Rudi G. on August 07, 2009, 21:00:13

Sorry Corto. Fullstendig uenig!

Vel uansett du kan ikke nekte for at Kewell var en god spiller og viktig for Leeds da han spilte.

Og det er helt greit at du er uenig men jeg synes uansett det litt smålig og dra inn Judas tross alt Kewell kan ikke samnelignes med Judas. Judas sendte et menenske i døden.

Så vit jeg vet har ikke Kewell gjort dette

men vi får si oss enige i å være uenige

Judas kewell Iskariot ble fostret opp av Leeds United. Han forlot oss for ingenting da vi lå med brukket rygg. På toppen av det hele valgte han å gå til laget som kostet oss livet til to medsupportere. kewell er ett rasshøl og vil i mine øyne alltid være en Judas Iskariot!

Halleluja
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

fjellhaugen

Quote from: Smithy90 on August 07, 2009, 22:48:25
Quote from: fjellhaugen on August 07, 2009, 17:16:24
Quote from: Smithy90 on August 07, 2009, 14:14:37

lukter kort på midten her...
bytt ut kewell med vinnie på midten der så hiver du bremner på benken med bakke så klarer du smale 6 gule pr kamp bare på midten ;D ;D ;D

Hehe, kort er tøft!   
Men grunnen til at Vinnie og Bremner ikker er her, er fordi jeg aldri har sett dem spille for Leeds 
Og jeg skjønner at valget av Kewell på venstrekant setter sinnet i kok hos enkelte her, men man kan ikke nekte på at han var en stor spiller for Leeds under O'Leary tiden..
Men det skal sies at jeg er enig med de synspunktene om at det var forkastelig det han gjorde.. Ã... gå til Galatasaray!

nei jeg reget ikke med du hadde sett de heller med tanke på resten av laget. ser ut som du er på min alder dvs rundt 30 så jeg har heller ikke sett de to nevnte live, tenkte bare jeg måtte nevnt de to "galningene" sammen med resten. kewell tok jeg ut kun for å få plass til vinnie ikke fordi jeg ikke liker kewell.

MEN; jeg støtter alle de som skriver at kewell er judas.
ok så gjorde han mye godt for oss(de gangene han var skadefri mer enn 3 kamper) men måten han gikk for og etterpå valget av galatas..... kan han joine sol campell der sola aldri skinner. (har en kompis som er spurs fan :D)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

olsen leeds

Drømme lag ::) ::)        Higgs

Crowe       Naylor           Kisnorbo      Parker  

Robbo       Kilkenny         Howson       Snoddy

Becks            Becchio

Subs: Doyle, Grella, Johnson, Ankergren og Rui

Manager: Simon Grayson                      

Rudi G.

Quote from: olsen leeds on August 07, 2009, 23:19:03
  Drømme lag ::) ::)        Higgs

Crowe       Naylor           Kisnorbo      Parker  

Robbo       Kilkenny         Howson       Snoddy

Becks            Becchio

Subs: Doyle, Grella, Johnson, Ankergren og Rui

Manager: Simon Grayson                      

Helt riktig innstilling unge olsen :)

jackbauer68

Quote from: jackbauer68 on August 06, 2009, 17:00:36

Nigel Martyn

Mel Sterland            Lucas Radebe                  Norman Hunter            Tony Dorigo

Peter Lorimer           David Batty                     John Sheridan             Harry Kewell

Ian Baird                                       Tony Yeboah

Subs:Vinnie Jones,Gordon Strachan,Gary McAllister,John Lukic og Lee Chapman

det e bare å beklage Rudi G,men Harry Kewell er "by far" den beste venstrekanten Leeds har hatt siden Eddie Gray..............derfor fortjener han soleklart plassen på mitt tidenes leedslag 8)
at han aldri burde gått til de tyrkiske jævlene er rett,men har intet med denne saken å gjøre.

PS! Velkommen tilbake til Leeds anytime kjære Harry 8)

Tom S

Quote from: jackbauer68 on August 08, 2009, 09:46:12

Nigel Martyn

Mel Sterland            Lucas Radebe                  Norman Hunter            Tony Dorigo

Peter Lorimer           David Batty                     John Sheridan             Harry Kewell

det e bare å beklage Rudi G,men Harry Kewell er "by far" den beste venstrekanten Leeds har hatt siden Eddie Gray..............derfor fortjener han soleklart plassen på mitt tidenes leedslag 8)
at han aldri burde gått til de tyrkiske jævlene er rett,men har intet med denne saken å gjøre.

Den var dryg Jack :o
COME ON LEEDS !!

jackbauer68

Quote from: Tom S on August 08, 2009, 10:32:00

Nigel Martyn

Den var dryg Jack :o

kanskje.....men han hadde danka ut både Johnson og Robinson vil eg tro ;D

Rudi G.

Nigel Martyn

Har du glemt Speed fra mesterlaget i 1992.

PS! Du må være en av ytterst få som ville ønsket svikeren tilbake. Tror faktisk han ville fått store problemer med å overleve et døgn på gaten i Leeds!