Grella hinter om exit

Started by h.b, November 09, 2009, 16:30:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Får ikke nok spilletid, og derfor tror jeg han er på vei bort hvis jeg skal tyde dette riktig
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/l/leeds_united/8350706.stm?

Budda

Tja, han har jo nettopp signert en ny kontrakt, så trur både at Leeds og Grella vil bruke litt mer tid før man gjør noe drastisk. Trur Enoch blir den første til å dra.

Jeg håper virkelig at Grella slår igjennom, men trur ikke at han er målfarlig nok til å gjøre det. Når alle er frisk så er han vel femtevalget. Vokes blir vel klarert til malingscupen i morgen, så han får sikkert ikke starte da heller 
Endre

Papi

Slik eg tolker det:

Han sier at hans håp om og spille for USA p.t. ikkje er innen rekkevidde, då han spiller for lite for klubben. (Leeds)
Om det betyr at han ønsker seg vekk er eg meir usikker på.

As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

samadhi

Tror Grella ville hatt gått av å gå ut på lån til en klubb der han fikk spille i L1 eller L2. Dette ville helt sikket vært bra for han og det ville trolig vært bra for Leeds også.
marching on together,
derudaf forever...

Per-Stian

Send han gjerne ut på lån når Becchio/Kandol er tilbake frå henhaldsvis skade og suspensjon. Per dags dato er ikkje Grella god nok for førstelaget, og han kan ha godt av fast speletid i ein annan klubb.

B-m

Hører man på intervjuet er det et meget positivt intervju fra Grella, leser man teksten kan det tolkes annerledes.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

auren

Quote from: Per-Stian on November 09, 2009, 19:01:06
Send han gjerne ut på lån når Becchio/Kandol er tilbake frå henhaldsvis skade og suspensjon. Per dags dato er ikkje Grella god nok for førstelaget, og han kan ha godt av fast speletid i ein annan klubb.

Tja... Nå har vi nok fått sett for lite av Grella til å konkludere med dette. Han har startet svært få kamper denne sesongen. Men basert på Graysons laguttak og tropp kan det synes som han ikke er blant de 3-4 beste spissene i klubben. Men Grella er vel den eneste av spissene som kan "sammenlignes" med Beckford som spillertype. Resten er target men (tar ikke med Somma her). Derfor mener jeg at vi bør ha Grella i klubben inntil videre (hvis Beckford skulle bli skadet / suspendert). Jeg håper Grayson starter med Grella i morgen kveld. Helst som spiss, men gjerne som høyreving der jeg tror han kan ha et bra utviklingspotensial.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fjellhaugen

er vel ikke MYE som tyder på noe exit etter det intervjuet, mener jeg hvertfall.

er ikke stor fan av grella, men gjerne han kunne få seg en sesong i L2 evt i en låneklubb i L1 for å overbevise. men god nok for the mighty whites er han ikke pr dags dato :-\
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Superfan

Quote from: fjellhaugen on November 09, 2009, 20:37:43
er vel ikke MYE som tyder på noe exit etter det intervjuet, mener jeg hvertfall.

er ikke stor fan av grella, men gjerne han kunne få seg en sesong i L2 evt i en låneklubb i L1 for å overbevise. men god nok for the mighty whites er han ikke pr dags dato :-\

Do agree Fjellhaugen.