Swindon- Leeds den 14 Nov

Started by h.b, September 24, 2009, 14:43:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Grunnet at jeg nå har ingen jobb, så utgår faktisk turene mine på denne siden av nyttår. Jeg har nå kun denne kampen jeg faktisk kan få ordnet det økonomiskt til.
Er det mange av dere som skal over til denne kampen. Togturen fra London tar 1 time. Toget går fra Paddington station.
Jeg har derfor fått meg et rom på hotel ( var Alexandra ) nå Hotel Queensway  rett ved denne jernanestasjonen og undergrunnen.
Drar den 10 November og returnerer den 16 November. Så hvis det var flere som kunne tenkt seg å dra til denne kampen så ville det vært kjempefint

LeedsU878

Jeg regner med å ta den lange turen ned til denne matchen..
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

LeedsU878

Helt klart å anbefale. Jeg så AFC i fjor mot Woking i Conference South og stemningen var fantastisk. Tror det var rundt 2500 tilskuere.

McMidjo

Quote from: h.b on September 30, 2009, 07:58:31
Skal forresten opp til AFC Wimbledon tirsdag den 10 november for å se på kampen AFC Wimbledon mot Wrexham på kvelden. Spiller på nivå 5 i samme divisjon som York

Godt valg h.b.

Et av de lagene jeg har aller mest sans for i de lavere divisjoner, etter at Røkke og Gjelsten solgte det opprinnelige Wimbledon til en milliardær i Milton Keynes.

Håper AFC rykker opp fra Conference denne sesongen.
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Budda

Quote from: McMidjo on October 01, 2009, 13:52:04

Håper AFC rykker opp fra Conference denne sesongen.

Det kommer Oxford til å gjøre. De har et sterkt lag denne sesongen. Så de gruse Chester for en måned siden
Endre

LeedsU878

Bodde i området for noen år siden. Ikke så langt fra stadion har du et "minicab"-kontor som kan kjøre deg inn til sentrale London for rundt 20 pund.

Selvfølgelig en del billigere å ta toget, men om det blir krise kan det være en grei løsning. Stopper du en "Black cab" på gata ender det fort med 35-40 pund.

Stemningen på AFC-kamper er veldig bra, så du har absolutt noe å se fram til. :)

For min egen del, blir det litt av en togtur ned til Swindon - Tar 4.5 time. En av de lengste borteturene i år, men hva gjør man ikke for sitt kjære Leeds.

h.b

Ny redigering av turen.
Reiser til Manchester den 10 November. Ser Leeds-Grimsby den 10 November. Ligger på Discovery Inn 1 natt. reiser så ned til London den 11 November for 5 netter på Queensway Hotell. Drar så til Swindon kampen den 14 November og hjemreise fra Gatwick til Gardermoen den 16 November

LeedsU878

http://www.swindontownfc.co.uk/page/HomeTickets/0,,10341~1738570,00.html

Ser forresten her at det kan bli litt vanskelig å kjøpe hjemmebilletter til denne kampen. Kampen går på general sale d. 19, men leser også at "Leeds united tickets will only be on sale to supporters who purchase the below BIG FIVE ticket package before Saturday 17th of October".

Jeg satser alt på at jeg får bortebillett til kampen.

Kjell Skjerven

Eg har tenkt på den kampen eg og.Men det er landskamper den helga,so i verste fall kan kampen bli avlyst viss me får tre mann utteken på div landslag.
Side before self,every time.

h.b

Hvem er det som spiller landskamp den datoe da. For kvalliken er vel ferdig til VM

h.b

Hvis den kampen avlyses. Ja drar jeg opp til Underhill Stadium og ser Barnet mot Hereford

Kjell Skjerven

Quote from: h.b on October 17, 2009, 18:36:57
Hvem er det som spiller landskamp den datoe da. For kvalliken er vel ferdig til VM

Utenom kvallik til VM er det berre privatkamper.Men det er ingen runde i Pl den helga.
Side before self,every time.

Bjalle Skien

Jeg skal på denne kampen. Har allerede fått billetten tilsendt av Leeds. Skal stå sammen med Leeds supporterne.

På fredag kveld (13/11) drar jeg til Stoke for å ser broren til Ricky Hatton bokse om VM tittelen i boksing.

h.b

Nå har jeg fått biletten til Grimsby kampen. Men det står at swindon kamper er lagt ut på generale sale. Får ihvertfall ikke bestil bilett over nettet til den kampen

LeedsU878

Quote from: Bjalle Skien on October 29, 2009, 12:59:40
Jeg skal på denne kampen. Har allerede fått billetten tilsendt av Leeds. Skal stå sammen med Leeds supporterne.

På fredag kveld (13/11) drar jeg til Stoke for å ser broren til Ricky Hatton bokse om VM tittelen i boksing.

I så fall kan vi kanskje så følge ned til Swindon. Jeg tar toget fra Stoke ganske tidlig den 14. :)

LeedsU878

h.b

Har fått med meg dette. For jævlig at et lag som Leeds skal være nødt til å utsette en kamp når de møter et bittelite bakgårdslag

Asbjørn

Quote from: h.b on November 04, 2009, 13:05:35
Har fått med meg dette. For jævlig at et lag som Leeds skal være nødt til å utsette en kamp når de møter et bittelite bakgårdslag
Det er jo ingen som tvinger oss til dette, Håkon. Vi gjør det frivillig...
Men, hehe, selvsagt synd når du allerede har billett :(

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Budda

Hvis Kisnorno, Vokes, Snodgrass og Michalik og Martin blir kalt opp til landslagspill, så er en ganske kraftig svekkelse og jeg håper vi får utsettelse. Dog synd for deg, Håkon.
Endre

LeedsU878

Så vidt jeg har skjønt så er du i London denne helgen, h.b. Du har sikkert fått det med deg, men Charlton spiller mot MK Dons samme dag - altså d. 14. Om det ikke blir noen Leeds-kamp på meg den helgen vurderer jeg denne. Ganske greit å danne seg et overblikk over topplagene. Da jeg var i Milton Keynes for å se dem mot Leeds virket de ikke spesielt sterke, men resultatene har jo gått veien siden da.

h.b

Quote from: LeedsU878 on November 04, 2009, 15:24:21

Så vidt jeg har skjønt så er du i London denne helgen, h.b. Du har sikkert fått det med deg, men Charlton spiller mot MK Dons samme dag - altså d. 14. Om det ikke blir noen Leeds-kamp på meg den helgen vurderer jeg denne. Ganske greit å danne seg et overblikk over topplagene. Da jeg var i Milton Keynes for å se dem mot Leeds virket de ikke spesielt sterke, men resultatene har jo gått veien siden da.

Har vært på The Valley. Banen til Charlton, men ikke Underhill Stadium. Banen til Barnet. Så da blir det nok league 2 og Barnet - Hereford denne helgen

LeedsU878

Bjalle Skien

Jeg skulle også over å se Swindon - Leeds men drar å ser lokaloppgjøret mellom Brentford og Millwall isteden. På fredag drar jeg til Stoke for å se boksing..

Har da en billett sammen med Leeds supporterne som jeg selger til selvkost hvis det er noen som skal på kampen når den enn skal gå..