Leeds - Yeovil 31. oktober

Started by dtage, August 17, 2009, 18:36:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

lojosang

Quote from: arne armoen on November 02, 2009, 21:09:21
Turen ble en suksess. 4 mål og 3 poeng som forventet.

Hvordan er statistikken din sånn de tre-fire siste åra? Vurdere å starte en kronerulling for å holde deg i Leeds.  ;D
- Leif Olav

McMidjo

Ble det noen konsert på dere da Armoen?
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

dtage

Quote from: Tom S on November 02, 2009, 21:38:37

Velkommen heim og takk for god innsats mot Yeovil!
Da er det vel berre å begynne å studere terminlista og planlegge neste tur?

Kjempetur sammen med junior. Kunne ikke fått vist frem Leeds U på en bedre måte for han. En klønete start på kampen hvor Beckford gang på gang laget farlige situasjoner med sine fiffige hælspark og flikker som havnet hos motstander. Men som vanlig er det han som avgjør kampen. Etter første målet er det nesten bare ett lag på banen.
Nå var vi faktisk i fare for ikke å rekke kampen i det hele tatt. Vi(jeg) bestemte at å overnatte i L'pool var en god ide siden flyet fra Torp landet så sent. Alt vel så langt. Problemet dukket opp da vi kom til stasjoenn lørdag morgen ca. kl. 0900. Alle tog inn og ut av hovedlinjen var kanselert pga. linjebrudd. Nå er ikke jeg veldig kjent i området, men vet at toget går via Manchester, så vi løp til et lokaltog som gikk til M. Selvsagt stoppet det ved hver eneste melkeramper på veien, men vi var i alle fall på vei. I M fant vi et annet tog som gikk til Leeds en halv time senere og resten er historie. Mitt første opphold på Marriott og jeg ble positivt overrasket. Litt støy fra gata, men det må man regne med.

Neste tur blir i februar. Dobbeltkamp som de har vært så elskverdige å legge til vinterferien. Denne gangen reiser jeg sammen med min bror og våre bedre halvdeler. MOT!!
;D Always Leeds, Always Loyal! ;D

arne armoen

Quote from: McMidjo on November 02, 2009, 22:52:23
Ble det noen konsert på dere da Armoen?

Det ble en liten tur på Drake & Duke. Eller va det Duke & Drake. Bra band, med ei overvektig syngedame.
D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

arne armoen

Quote from: Tom S on November 02, 2009, 21:38:37

Velkommen heim og takk for god innsats mot Yeovil!
Da er det vel berre å begynne å studere terminlista og planlegge neste tur?

Det snakkes om siste kamp mot Bristol R. Me får sjå!

arne armoen

[quote author = lojosang link = topic = 12746.msg220444 # msg220444 date = 1257197450]
[quote author = arne armoen link = topic = 12746.msg220428 # msg220428 date = 1257192561]
[/ quote]

Hvordan er statistikken din sånn de tre-fire siste åra? Vurdere å starte en kronerulling for å Holde deg i Leeds. ; D
[/ quote]

Start gjerne kronerulling ja. I fjor ble det 3-0 mot Wallsall og 0-1 på Wembley.
Og kampen før der, var vel seier 1-0 hjemme mot Crewe A.