Flytafikken fra Norge lammes

Started by h.b, April 15, 2010, 13:10:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Grunnet dette vulkanutbruddet på Island. ja da kan de som vil over i helga bli rammet
http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10000760

Rudi G.

Og takk for det ::) Verona turen fra torsdag til søndag ble brått endret til en Flesland tur/retur fra kl 0515-0530 i morges :'(

lojosang

Dette er jo bare trist for de som blir rammet, men håper de tåler litt glagenhumor.
For som de nå sier i England:

"Dear Iceland! We said send cash!"
- Leif Olav

p0ndus

Føler med Dere fans  som ikke kommer over på grunn av den askeskya. Vi får bare håpe at den letner i tide. MOT.

Svend Anders

Det er vel ikke veldig mange som skal over å se bortekampen mot Gillingham denne helgen? Vil tro det har letnet til neste helg når en god del skal på MK Dons hjemme.

Utrolig synd for de mange som ikke kommer seg avgårde nå. Har både venner som skulle reist til Dubai i dag, et ektepar som skulle vært på cruise i karibien og enda noen venner som gifter seg her hjemme i helgen med masse utenlandske gjester som skulle flys inn.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

testo

Før gikk det båt fra Bergen til Newcastle....Gjør det det enda så tut og kjør tog å båt...
!!Lykken og ulykken bor vegg i vegg!!
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Roy

Ingen Englandsbåt fra Bergen lengre, bare Danmark og Island!!!. Blir ikke det samme.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

h.b

Du kan jo reise til Island og sveve på asken frem til England da :)

Tom S

Skal tru om det er så farlig som de vil ha det til?
Kjosen og andre erfarne piloter (fra andre selskap) sier at det er overdrevent med å stenge av luftrommet i så stort omfang som er tilfelle.

Det kan bety katstrofe for mange selskap om luftrommet forblir stengt i lang tid, håper de som stenger av tar de rette beslutninger ettersom konsekvensene er så store.

Glad eg var over forrige helg :)
COME ON LEEDS !!

pale

Jeg reiser over torsdag morgen. Hvis det går fly, kjenner jeg begynner å bli engstelig....

Per Arne

Rudi G.

Quote from: Per Arne on April 18, 2010, 14:08:36
Alternativ til fly kan planlegges her....

http://www.visveien.no/pd/

:)

Fra Bergen blir det da 4 556km t/r + båt Kristiansand/Hirtshals, Hirtshals/Kristiansand for å se BR-kampen, det spørs! Før hadde vi ihvertfall båt til Newcastle fra Bergen, det hadde vært litt lettere! Krysser alt jeg har for at disse askeproblemene gir seg snart :-\

pale

Tidenes nedtur!
Ryanair har allerede kanselert avgangen vår torsdag morgen. Neste mulighet for å komme til Englnad er lørdags kveld. Hele turen går dermed i vasken >:(

Plutselig har jeg da fem billetter på L31 som jeg ikke får brukt. Noen som vet om klubben refunderer billetter pga av askefast?
Baters virker jo som en hjertevarm og raus fyr som nok gir meg pengene tilbake. Kanskje til og med jeg kan få byttet dem inn i tilsvarende billetter neste sesong?