Rykter om holdningstrøbbel

Started by Kato, February 22, 2010, 13:18:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fjellhaugen

Quote from: Promotion 2010 on February 24, 2010, 09:47:11
Sjelden jeg blir irritert for tiden, men denne tråden er vel noe av det største lavmålet jeg har lest på forumet den siste tiden.

"Rykter om holdningstrøbbel" - men ingen kilder eller konkrete hendelser. Hvor kommer det fra? Ikke et pip....

Vi vet at noen nordmenn har møtt spillerne etter en kamp. Antagelig er det en av dem som har slengt med leppa til mora si om en spiller som smilte etter å ha tapt poeng. Dette har spredt seg som ild i tørt gress og havnet på sms til kompisen til trådstarteren. Dermed er ikke veien lang til et innlegg på OEF....

QuoteDet bekreftes fra akademiet at det er trøbbel, mer enn det får du ikke herfra.

Vil gjerne at du bekrefter kilden din, unge mann!

Eller er det bare vage rykter, som du starter med...

QuoteDet siver ut vage rykter gjennom Leeds-akademiet om trøbbel med holdninger i Leeds-troppen på denne siden av jul.

Eller er det din egne meninger om Beckford du vil fremme?

QuoteUndertegnede med flere fikk jo hardt på pukkelen for at vi før januarvinduet gikk ut og ønsket Jermaine Beckford solgt.

Eller er det bare nok en svertekampanje mot Beckford?

Poenget mitt er at slikt bare blir verdiløst og tåpelig når laget trenger en positiv opptur. Ryktene er sikkert mange i akademiet. Der både jobber det folk som ikke holder mål og der er det samlet talenter som slett ikke holder mål. (Jfr Peter Swans sønn) Forundrer meg ikke at det også jobber en utro tjener der som slenger med leppa i øst og vest om kreti og pleti. I så fall er det HAN som sliter med dårlige holdninger!

>:(

godt innlegg promo :)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Bites Yer Legs

Quote from: Promotion 2010 on February 24, 2010, 09:47:11
Sjelden jeg blir irritert for tiden, men denne tråden er vel noe av det største lavmålet jeg har lest på forumet den siste tiden.

"Rykter om holdningstrøbbel" - men ingen kilder eller konkrete hendelser. Hvor kommer det fra? Ikke et pip....

Vi vet at noen nordmenn har møtt spillerne etter en kamp. Antagelig er det en av dem som har slengt med leppa til mora si om en spiller som smilte etter å ha tapt poeng. Dette har spredt seg som ild i tørt gress og havnet på sms til kompisen til trådstarteren. Dermed er ikke veien lang til et innlegg på OEF....

QuoteDet bekreftes fra akademiet at det er trøbbel, mer enn det får du ikke herfra.

Vil gjerne at du bekrefter kilden din, unge mann!

Eller er det bare vage rykter, som du starter med...

QuoteDet siver ut vage rykter gjennom Leeds-akademiet om trøbbel med holdninger i Leeds-troppen på denne siden av jul.

Eller er det din egne meninger om Beckford du vil fremme?

QuoteUndertegnede med flere fikk jo hardt på pukkelen for at vi før januarvinduet gikk ut og ønsket Jermaine Beckford solgt.

Eller er det bare nok en svertekampanje mot Beckford?

Poenget mitt er at slikt bare blir verdiløst og tåpelig når laget trenger en positiv opptur. Ryktene er sikkert mange i akademiet. Der både jobber det folk som ikke holder mål og der er det samlet talenter som slett ikke holder mål. (Jfr Peter Swans sønn) Forundrer meg ikke at det også jobber en utro tjener der som slenger med leppa i øst og vest om kreti og pleti. I så fall er det HAN som sliter med dårlige holdninger!

>:(

Helt enig Promo! Godt og saklig innlegg, har selv holdt tilbake for jeg var redd all frustrasjonen skulle renne over i noen mindre heldige formuleringer fra min side..

Ville ikke fått for høye forhåpninger om svar dog, det er ikke akkurat denne gjengens forse..
KEEP FIGHTING!!

Asbjørn

Quote from: Bites Yer Legs on February 24, 2010, 13:38:34
Ville ikke fått for høye forhåpninger om svar dog, det er ikke akkurat denne gjengens forse..

Please, mister...  :-\  Her inne ønsker vi da ikke være "gjenger mot hverandre", her er vi da enkeltindivider med samme favorittlag som diskuterer med hverandre...  :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Bites Yer Legs

Quote from: Asbjørn on February 24, 2010, 15:40:43
Quote from: Bites Yer Legs on February 24, 2010, 13:38:34

Please, mister...  :-\  Her inne ønsker vi da ikke være "gjenger mot hverandre", her er vi da enkeltindivider med samme favorittlag som diskuterer med hverandre...  :)

Ok, den tar jeg kritikk på. Syntes bare det hadde dannet seg en liten insider-gjeng her på denne tråden, nytteløst å diskutere om noen sitter og holder tilbake påstått info som er ganske essensiell for diskusjonen..
KEEP FIGHTING!!

Sølvreven

Jeg trener selv et guttelag, og det er da min jobb å holde bråkmakere og oppviglere i ørene. Og enten jobber de med samholdet i laget eller så fyker de rett på tribunen. Så hvis dette skulle stemme (noe jeg tviler på) så er det Simon som har feilet i sin jobb. MOT.

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

fmtj

Quote from: Sølvreven on February 24, 2010, 18:39:05
Jeg trener selv et guttelag, og det er da min jobb å holde bråkmakere og oppviglere i ørene. Og enten jobber de med samholdet i laget eller så fyker de rett på tribunen. Så hvis dette skulle stemme (noe jeg tviler på) så er det Simon som har feilet i sin jobb. MOT.

For det første så håper jeg disse ryktene er rent oppspinn, men er hjertens enig med deg. Har selv års erfaring med trenergjerning nå og miljøet i laget er svært viktig. Min erfaring er at det skal svært lite til, en surmuler kan være nok, før miljøet og samholdet og deretter innsatsen blekner. Da er det selvsagt lagleder, manager, trener osv. sin jobb å kartlegge problemet og sette inn mottiltak. Benken er ofte en effektiv medisin mot slike uhumskheter! Tpper Simon Grayson har erfaring i så henseende, stoler på hans dømmekraft.
Yeboahs vitne