LUSCOS kampanje?

Started by Tom S, January 23, 2010, 23:05:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ØBS

Quote from: jackbauer68 on January 23, 2010, 23:21:14
Quote from: Tom S on January 23, 2010, 23:15:13
Quote from: auren on January 23, 2010, 23:08:57
Vil vi virkelig ha medgangssupportere?  ;)

auren

Nei, men når de først har verva seg og blitt kjent med auren og resten av gjengen her på forumet, ja da er de hekta for life  ;) :D

for¨å være heilt ærlig,for meg betyr det mest at hjertet mitt hører til Leeds.......tidligere va eg stolt medlem av LUSCOS.....nå er eg flau medlem av regional members club eller ka det no heite......

by the way: eg har møtt mange mange norske leeds fans i leeds som har sett både 3 og 400 hjemmekamper live,de gidder ikkje være medlem,respekt 8)

Skjønner hverken tankegang, standpunkt eller filosofi.

Ønsker du virkelig ikke å være del av et fellesskap?

At du ikke er flau over mer enn å være/har vært medl. av "Regions Club", som f. eks. å frekventere registrert her på forumet jevnlig, en tjeneste/service som medlemmer faktisk har betalt for å holde gående...

Regional Member's Club driter jeg i, kan aldri erstatte LUSCOS, noe jeg setter langt høyere.  Det skjønner du når du leser blekka...

Dessuten er det vel litt kult å være medlem og supporter av en enhet som er ca. 6-7 ganger enn f.eks. Chelsea?

Og hvorfor bruker du et LUSCOS forum for å avertere argumenter for IKKE å være medlem?

Men for all del, det er et fritt land...
LUSCOS-hilsen
ØBS