Main Menu

Tjen folket !

Started by trondt, May 11, 2010, 14:43:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

trondt

http://tjen-folket.no/
For de med litt tid til overs så anbefales det å ta en titt på hjemmesiden til denne organisasjonen. De kaller seg "kommunistisk forbund", men er faktisk for ekstreme for partiet Rødt. Underholdende, men samtidig skremmende lesning, ettersom jeg er nødt til å tro at det står mennesker bak dette som virkelig mener og tror på dette sprøytet. De ser ingen annen utvei enn en væpnet revolusjon for å få gjennomført sin "drøm" om et arbeiderstyrt paradis, der ingen lenger skal ha behov for å yte noe som helst. Deres egen Pol-Pot sitter som edderkopp i organisasjonen "Sos-Rasisme".

B-m

For å si det rett ut så er det en del andre ting i verden som bekymrer meg mer enn dette. Korrupsjon, krig over olje og "skatter", folk som bare er ute etter å tjene penger og som tramper på alle på veien, latterlige politikere, etc.

hmm, kanskje jeg skal melde meg inn i tjen folket?

TAKK for linken!!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

lojosang

Sjekk hvor mye støtte SOS-rasisme har sopt inn etter at Tjen Folketfolket overtok, og du vil finne ut at kommunisster (ja de kaller seg så) også er flinke til å karre til seg penger.

Forøvrig er definisjonen til nevnte edderkopp, Henrik Ormåsen, på væpna revvolusjon (ja, revolusjon er noe den ekstreme høyresida driver med, ikke kommunisster)  noe pussig.

"Vi ønsker revolusjon i Norge. Alle revolusjoner i Norge har blitt gjennomført ved hjelp av våpen. Både i 1814, 1884 og 1905 så var våpenmakt, eller mangel på dette, avgjørende"

http://www.dagbladet.no/2010/05/11/nyheter/sos_rasisme/innenriks/medlemsrot/medlemsjuks/11675816/

Væpna revolusjon uten våpenmakt, altså.  ;D
Det er forøvrig et sunnhetstegn for norsk demokrati og ytringsfrihet og at ravende gale folk som dette og Tore Tvedt på den andre ytterste fløy (om enn pensjonert) går fritt omkring. At en av de ansatte i SOS-rasisme tjener 220000 på en 10% stilling vitner MULIGENS om at de får etter behov og yter etter evne, men jeg har mine tvil.  ;D
- Leif Olav