Leie av bolig i Leeds eller i York

Started by h.b, October 08, 2011, 14:37:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Noen som har peil på hvor man får leid seg en bolig av seriøse uteiere. Og hva et semi detached house med minimum 2 soverom vil komme på

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

ollan

Quote from: h.b on October 08, 2011, 14:37:12
Noen som har peil på hvor man får leid seg en bolig av seriøse uteiere. Og hva et semi detached house med minimum 2 soverom vil komme på

Dagdrømmer du igjen......hvor lenge er det snakk om?

ollan
Ollan

HåvardK

Greide ikke å motstå fristelsen, Håkon: Regner med at B.... har noe å leie ut.

h.b

:D :D :D :D :D
Nei dette er på grunn av det enkleste når det gjelder det å selge bilder i England jeg gjør dette. Har noe på hånda til 500 pund i måneden. Men hadde håpa å komme litt under dette pr mnd når jeg tross alt vil leie på helårsbasis. Samt at det kanskje kan bli en måte for meg istedenfor hytte på fjellet. Det er jo dyrere enn det å leie i England. Bruke all mine ferier når unga har fri til å reise over og ikke minst mange og lange langweekender.
Tenkte litt på Cornwa i første omgang. Men fant fort ut at det ble for langt unna markedet i Yorkeshire

Per Arne

Quote from: h.b on October 08, 2011, 17:30:10
Nei dette er på grunn av det enkleste når det gjelder det å selge bilder i England jeg gjør dette. Har noe på hånda til 500 pund i måneden. Men hadde håpa å komme litt under dette pr mnd når jeg tross alt vil leie på helårsbasis. Samt at det kanskje kan bli en måte for meg istedenfor hytte på fjellet. Det er jo dyrere enn det å leie i England. Bruke all mine ferier når unga har fri til å reise over og ikke minst mange og lange langweekender.
Tenkte litt på Cornwa i første omgang. Men fant fort ut at det ble for langt unna markedet i Yorkeshire

Vil det ikke gi deg en litt rar følelse å befinne deg så utrolig mye i området rundt Leeds uten å kunne være på Elland Road?

;)

ollan

Quote from: Per Arne on October 08, 2011, 21:39:56

Vil det ikke gi deg en litt rar følelse å befinne deg så utrolig mye i området rundt Leeds uten å kunne være på Elland Road?

;)
H.b...pauseunderholdning..... Patetisk osv.......

ollan
Ollan

4ever arcticwhite

Quote from: Per Arne on October 08, 2011, 21:39:56

;)
Aner vel et prinsipp som står kraftig for fall dersom h.b. flytter bortover ;D
The future's so White I've got to wear shades 8)

h.b

En positiv ting er det at jeg da lettere kan demonstrere mot .... . Det betyr ikke at jeg automatisk skal sette beina mine på ER. Eneste bruddet er faktisk denne fototuren min som jeg har fortalt om i en annen tråd.

thesheep

h.bs boikott svir nok skikkelig for Bates.
Bit det i deg hb, en manns boikotter har ingenting for oss. Kos deg heller på Leeds kamp.

Gufrias

Mange useriøse og respektløse svar her  >:(

Klart du skal bo i rimelig nærhet av Leeds, h.b! Bates er godt over normal pensjonsalder, så før eller siden kan du oppheve boikotten.

(Hadde jeg vært deg hadde jeg opphevet boikotten den dag i dag. Bates er så sta at det er bare to ting som kan få ham ut av Leeds - enten et oppkjøp til overpris eller noe aldersrelatert. Protester og boikott preller av på ham - men det kan nok skade Leeds United.)
Hekta på Leeds siden 1974

h.b

Quote from: Gufrias on October 10, 2011, 09:06:41

Klart du skal bo i rimelig nærhet av Leeds, h.b! Bates er godt over normal pensjonsalder, så før eller siden kan du oppheve boikotten.

(Hadde jeg vært deg hadde jeg opphevet boikotten den dag i dag. Bates er så sta at det er bare to ting som kan få ham ut av Leeds - enten et oppkjøp til overpris eller noe aldersrelatert. Protester og boikott preller av på ham - men det kan nok skade Leeds United.)

Vant til dette jeg  ;)

B_Ød

Quote from: h.b on October 10, 2011, 09:18:12

Vant til dette jeg  ;)
Litt trist det da... :(
Ups & Ups!!

lojosang

Seriøsitet og respekt fortjener man. Derfor kommer jeg ikke på NOEN i farten som konsekvent er bortskjemt med det her på forumet.  ;D
- Leif Olav