Billetter til Charlton-Leeds

Started by Bjalle Skien, April 21, 2010, 12:25:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bjalle Skien

Hei som dere muligens vet, har jeg vært noen ganger i England, og har sliti litt med å få billett til Charlton-Leeds, men tror det nå er ordnet. Les mailen som jeg har fått ifra Sverige (ligger under her). Nederst står link der dere selv også kan kontakte de for billetter.

Lykke til.

MVH

Jarle
Her er mailen:
Hej Jarle!

Självklart kan vi ordna biljetter både till mindre och större grupper. Just nu undersöker vi bara vilken av säljarna som kan erbjuda lägst pris. Det är mycket trevlig att höra att du har en stor skara Leeds supporters som skulle vara intresserade!

Nu när du nämner reklam på Leedsunited.no vill vi gärna tipsa om vårt Affiliate program! Som du redan vet är Ticket2.com en marknadsplats för handel med evenemangsbiljetter. Hos oss köps och säljs stora mängder biljetter framför allt till fotboll (i England, Spanien och Italien).

Om ni är duktiga på att hitta potentiella biljettköpare som ni kan skicka vidare till oss kan ni också göra er en god förtjänst!
Att vara vår affiliatepartner fungerar enligt den enkla proceduren att om en besökare från er utför ett köp på Ticket2.com betalar vi ut en ersättning till er. Denna ersättning är normalt 15% av vår intäkt för handeln. Det betyder att det för ett genomsnittligt köp blir runt 120 kr i ersättning till er. Det är inte heller ovanligt med stora köp där ersättningen kan bli 600 kr eller mer för endast en besökare som hittat till oss från er!

Vi kan skapa ett Affiliate login till er på vår webbplats om ni vill. Där kan ni sedan logga in och få en partnerkod som ni kan utnyttja. Vi är mycket intresserade av den norska marknaden då vi även har vår webbplats på norska och en stor mängd norska kunder. Hör gärna av er om ni har några fler frågor kring detta.

Vore trevligt att skapa ett samarbete i framtiden!

Mvh,
Kundtjänst

Ticket2.com
Floragatan 13
SE-114 75 Stockholm, Sweden
# 556700-4006
Fax: +46 (0)8  50 64 52 10
E-mail: Kundtjanst@ticket2.com           
Homepage: www.ticket2.com

Bjalle Skien

Bør vel opplyse dere om at jeg selvsagt ikke har noen fortjeneste el ved å reklamere for Ticket2. Gjør det kun for å kunne bistå andre her inne med å få tak i billett..

Budda

Har du fått kjøpt billett? Er interessert i å skaffe meg en
Endre

Nilz

Quote from: Budda on April 25, 2010, 17:08:52

Skulle gjerne hatt 3 stk, helt umulig å komme gjennom på faxen i dag :(
....in my own time.

Bjalle Skien

Ikke fått tak i billett. Så skal leite etter svartebørs billetter på fredag (rundt Leicester Squer). Gi meg ditt mobil nr og jeg kan ringe deg når jeg har funnet noen som selger, og du kan jo få mitt også så kontakter du meg hvis du finner noen som selger..  Send meg en PM

Budda

Quote from: Bjalle Skien on April 28, 2010, 09:18:27

Ikke fått tak i billett. Så skal leite etter svartebørs billetter på fredag (rundt Leicester Squer). Gi meg ditt mobil nr og jeg kan ringe deg når jeg har funnet noen som selger, og du kan jo få mitt også så kontakter du meg hvis du finner noen som selger..  Send meg en PM

Du reiser over uten billett? Vurderer det samme.
Endre

Ticket2.com

Hej på er!

Nu kan vi på Ticket2.com glatt meddela att vi har säljare som har tillgång till säsongens Leeds biljetter!

Säljarna har meddelat oss om följande:

"Vi har tillgång till biljetter på kortsidan till alla de 10 första matcherna för 800 SEK /styck. Priserna kan sedan höjas beroende på hur bra det går för Leeds men nu rekommenderar vi att passa på att stödja Leeds till en kanonstart för ett bra pris!".

Vid intresse är det bara att maila eller ringa oss (se signaturen nedan) så hjälper vi gärna till med era önskemål!

Mvh Kundtjänst
Ticket2.com
Floragatan 13
# 556700-4006
Fax: +46 (0)8  50 64 52 10
E-mail: info@ticket2.com            

ollan

Quote from: Ticket2.com on June 30, 2010, 11:04:57
Hej på er!

Nu kan vi på Ticket2.com glatt meddela att vi har säljare som har tillgång till säsongens Leeds biljetter!

Säljarna har meddelat oss om följande:

"Vi har tillgång till biljetter på kortsidan till alla de 10 första matcherna för 800 SEK /styck. Priserna kan sedan höjas beroende på hur bra det går för Leeds men nu rekommenderar vi att passa på att stödja Leeds till en kanonstart för ett bra pris!".

Vid intresse är det bara att maila eller ringa oss (se signaturen nedan) så hjälper vi gärna till med era önskemål!

Mvh Silvia
Ticket2.com
Floragatan 13
# 556700-4006
Fax: +46 (0)8  50 64 52 10
E-mail: info@ticket2.com           

Håper ingen støtter opp om disse prisene. Det vil for alle være billigere å kjøpe billetter via membership..
Ollan

Ticket2.com

Eftersom Ticket2.com är en marknadsplats innehar vi inga biljetter själva och bestämmer inte heller priserna på dem. Säljare kan vara både privatpersoner och företag som själva sätter priserna enligt eget värde och Ticket2 förmedlar och administrerar. Därmed är det handel som pågår mellan köpare och utomstående säljare på Ticket2.com.

Självklart är det billigare att köpa biljetterna direkt i en biljettaffär men anledningen till att så många väljer att köpa på t.ex. Ticket2.com är att biljetterna oftast säljs slut direkt samt att man får bekvämligheten att inte behöva ordna hela proceduren med biljettköpet själv, eller t.o.m. att chansa att åka dit och hoppas på att det finns biljetter till salu på plats till evenemang som oftast är utsålda.

Kort sagt, det kan vara ett bra alternativ om man inte har ett membership eller inte kan få tag på biljetter någon annanstans.

Rudi G.