Kamper i dag - sesongen 2025/26

Started by Hallgeir *, August 10, 2025, 18:32:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

leedslife

Snart pause. Knapt et skudd på mål

asbfjell

Kun tre dager siden Forest spilte en tøff kamp mot Porto. Det tror jeg de får kjenne på utover i dagens kamp.

Tror også at kampprogrammet fremover kan bli Forest største problem. De to seminalene mot Villa kan komme til å koste...

HåvardK

Asbjørn

Quote from: Asbjørn on April 19, 2026, 15:46:45Burnley har da greit holdt unna for Nottingham i denne førsteomgangen...
...og nå tok de sannelig ledelsen også  ;D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

HåvardK

En må da kunne si at Leeds er lysår foran begge disse lagene i kvalitet.

Hallgeir *

To mål av Gibbs-White, og kampen er snudd.
Super Leeds since 1968

asbfjell

Morgan Gibbs-White - der snakker vi x-faktor..

HåvardK

Quote from: asbfjell on April 19, 2026, 16:33:11Morgan Gibbs-White - der snakker vi x-faktor..
Absolutt. Hadde vært gull i Leeds også.

Asbjørn

Quote from: Hallgeir * on April 19, 2026, 16:30:55To mål av Gibbs-White, og kampen er snudd.
...og enda ett  :o

Men, uansett. Poenget ditt står. De har et KREVENDE program inn nå.
(Og fem poeng på Spurs)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sunderland med to scoringer på like mange minutter. 3-3 mot Villa.

Før Villa scorer sitt fjerde.
Super Leeds since 1968

leedslife

Sterkt resultat av Forest.

Går nok kaldt nedover ryggen på Spurs og WH nå.

WH borte mot Palace i morgen.

WH med Everton(H), Brentford (B), Arsenal (H), Newcastle (B) snart.

Et lag som spiller om seriegull og 2 som spiller om Europa...

Tar de 7 poeng på de siste 5 som de har gjort på de forrige 5 så vil vel det være en veldig god prestasjon. Så er det vel oss i siste runde.

enur

Quote from: HåvardK on April 19, 2026, 16:39:06
Quote from: asbfjell on April 19, 2026, 16:33:11Morgan Gibbs-White - der snakker vi x-faktor..
Absolutt. Hadde vært gull i Leeds også.

Noen knepp opp fra Aaronson, ja..

Marching on together

Kato

Det er en nøkkelkamp i kveld med Crystal Palace - West Ham. Jeg tror ikke West Ham er kapabel til å ta mer enn 6 poeng de siste fem kampene. Brentford borte, Arsenal hjemme, og Newcastle borte er særdeles vanskelige. Da er det oss og Everton hjemme som er mulighetene, ingen av de enkle heller. Taper de i dag så tror jeg vi har berget plassen med 39 poeng. Tottenham uten seier i 2026 er jo helt på kanten. De er totalt avhengige av å slå Wolves borte neste lørdag. De har da Aston Villa og Chelsea borte, svært vanskelige kamper. Og Everton og oss hjemme. Ser ikke for meg at de på noen som helst måte kan ende på mer enn 40 poeng. Hva er egentlig sjansen for at det laget plutselig skal begynne å vinne kamper?

Cherry

Quote from: Kato on Today at 09:14:33Det er en nøkkelkamp i kveld med Crystal Palace - West Ham. Jeg tror ikke West Ham er kapabel til å ta mer enn 6 poeng de siste fem kampene. Brentford borte, Arsenal hjemme, og Newcastle borte er særdeles vanskelige. Da er det oss og Everton hjemme som er mulighetene, ingen av de enkle heller. Taper de i dag så tror jeg vi har berget plassen med 39 poeng. Tottenham uten seier i 2026 er jo helt på kanten. De er totalt avhengige av å slå Wolves borte neste lørdag. De har da Aston Villa og Chelsea borte, svært vanskelige kamper. Og Everton og oss hjemme. Ser ikke for meg at de på noen som helst måte kan ende på mer enn 40 poeng. Hva er egentlig sjansen for at det laget plutselig skal begynne å vinne kamper?

Tar vi 3 poeng til på 5 kamper, så er vi heeeeeelt sikre.
Tror vi kan overraske med lave skuldre mot Bournemouth på onsdag. ;)

Hawley

3 poeng mot Burnley hjemme på Elland Road bør være klink. Jeg tror Burnley pr. dags dato er det dårligste laget. Fulll fres og fult fokus/konsentrasjon her, så skal ikke den tapes. Men tror også vi kan slå Bournmouth til onsdag.

Kato

Quote from: Cherry on Today at 09:31:33
Quote from: Kato on Today at 09:14:33Det er en nøkkelkamp i kveld med Crystal Palace - West Ham. Jeg tror ikke West Ham er kapabel til å ta mer enn 6 poeng de siste fem kampene. Brentford borte, Arsenal hjemme, og Newcastle borte er særdeles vanskelige. Da er det oss og Everton hjemme som er mulighetene, ingen av de enkle heller. Taper de i dag så tror jeg vi har berget plassen med 39 poeng. Tottenham uten seier i 2026 er jo helt på kanten. De er totalt avhengige av å slå Wolves borte neste lørdag. De har da Aston Villa og Chelsea borte, svært vanskelige kamper. Og Everton og oss hjemme. Ser ikke for meg at de på noen som helst måte kan ende på mer enn 40 poeng. Hva er egentlig sjansen for at det laget plutselig skal begynne å vinne kamper?

Vi ender vel fort på 46-47 poeng og klarer oss greit. Seier på onsdag tror jeg vil frigjøre mye energi inn mot Chelsea. Da er du berget, og fokus på cupen kan bli enda sterkere. Mener vi er fullt kapabel til å slå Bournemouth.

auren

Quote from: Kato on Today at 09:50:00
Quote from: Cherry on Today at 09:31:33

Vi ender vel fort på 46-47 poeng og klarer oss greit. Seier på onsdag tror jeg vil frigjøre mye energi inn mot Chelsea. Da er du berget, og fokus på cupen kan bli enda sterkere. Mener vi er fullt kapabel til å slå Bournemouth.

Bournemouth er jo det store formlaget i 2026. Tapt kun 1 kamp, men har dog en del uavgjorte (4 seire og 6 uavgjorte siste 10). Jeg frykter tap på onsdag, men vi har vist at vi er vanskelige å slå, så et uavgjort høres fornuftig ut i mitt hode. Det blir spennende å se om Farke stiller med uforandret lag eller om han velger å hvile et par spillere.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.