Main Menu

Økonomi

Started by Leedsfan, December 16, 2010, 13:08:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leedsfan

Personlig så ønsker jeg ikke denne problemstillingen igjen:

QuoteTony Mowbray has admitted Middlesbrough will have to sell in January to ease the club's £30m wage bill.

M'boro satset mye på Strachan, men allerede etter 6 måneder så må man gjøre helomvending...

Hva sier dere andre?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Quote from: Leedsfan on December 16, 2010, 13:08:55

QuoteTony Mowbray has admitted Middlesbrough will have to sell in January to ease the club's £30m wage bill.

M'boro satset mye på Strachan, men allerede etter 6 måneder så må man gjøre helomvending...

Hva sier dere andre?

Tror vi oppsummerer med at Bates og Grayson har en fornuftig styring på ting for øyeblikket  ;)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Quote from: Sydhagen on December 16, 2010, 13:22:03

Hva sier dere andre?

Tror vi oppsummerer med at Bates og Grayson har en fornuftig styring på ting for øyeblikket  ;)

Eller det det samme som skjer i Leeds som i M'boro? M'boro må selge sine best betalte og vi har ikke råd til å beholde våre beste....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sleivind

Quote from: Leedsfan on December 16, 2010, 16:00:12
Quote from: Sydhagen on December 16, 2010, 13:22:03

Hva sier dere andre?

Eller det det samme som skjer i Leeds som i M'boro? M'boro må selge sine best betalte og vi har ikke råd til å beholde våre beste....

Tror heller det handler om at Bates og co ønsker å holde en kanskje litt for fornuftig lønnspolitikk.