Kjøp av hjemmekino-system

Started by auren, November 01, 2010, 19:38:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

auren

Quote from: ollan on February 07, 2011, 19:57:43
Quote from: auren on February 07, 2011, 19:23:30
Jeg klarte selsvagt å ødelegge kabelen til Ipod docking-stasjonen før jul. Håpet kanskje å få det på garantien (han i butikken var grei og skrev ihvertfall at kabelen hadde et brudd da jeg fikk den, selv om det bare var bull). I dag fikk jeg beskjed: Ingen garanti og "kun" kroner 1250 for docking-stasjonen. Jeg fikk hakeslepp! 25 % av det jeg betalte for anlegget skal de ha for en ussel docking-stasjon. ARGH! Jeg gikk selsvagt ikke med på det, så nå må jeg spille Ipod via audio video kabel  :(

Rune, bruker du din docking-stasjon eller er den til salgs?  :P

auren

har du ikke kabelen som fulgte med Ipoden? er vel usb inngang på anlegget. Dockingstasjonen er jo ikke noe annet enn en holder for iPoden...
tror jeg ;)

Det er usb-inngang i front ja. Men når jeg kobler til Ipoden står det bare "Ikke koble fra", og når jeg kobler til Iphonen så spiller den kun lyd fra selve Iphonen. Må nok belage meg på å bruke AV kabel, men men. Funker jo greit det også... :-\

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ollan

Quote from: auren on February 07, 2011, 20:35:20
Jeg klarte selsvagt å ødelegge kabelen til Ipod docking-stasjonen før jul. Håpet kanskje å få det på garantien (han i butikken var grei og skrev ihvertfall at kabelen hadde et brudd da jeg fikk den, selv om det bare var bull). I dag fikk jeg beskjed: Ingen garanti og "kun" kroner 1250 for docking-stasjonen. Jeg fikk hakeslepp! 25 % av det jeg betalte for anlegget skal de ha for en ussel docking-stasjon. ARGH! Jeg gikk selsvagt ikke med på det, så nå må jeg spille Ipod via audio video kabel  :(

auren

har du ikke kabelen som fulgte med Ipoden? er vel usb inngang på anlegget. Dockingstasjonen er jo ikke noe annet enn en holder for iPoden...
tror jeg ;)

Det er usb-inngang i front ja. Men når jeg kobler til Ipoden står det bare "Ikke koble fra", og når jeg kobler til Iphonen så spiller den kun lyd fra selve Iphonen. Må nok belage meg på å bruke AV kabel, men men. Funker jo greit det også... :-\

auren

sikker på at dockingstasjonen ikke er koblet via usb på baksiden??
Ollan

auren

Quote from: ollan on February 07, 2011, 21:24:33
Quote from: auren on February 07, 2011, 20:35:20

auren

tror jeg ;)

auren

sikker på at dockingstasjonen ikke er koblet via usb på baksiden??

Det er en annen type kabel bak receiveren hvor Ipod-docking stasjonen skal gå inn, men den har jeg jo ødelagt  :-[

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.