Spor av Scum på Leeds United Official Homepage

Started by kalle_92, May 26, 2011, 15:25:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kalle_92

I en reklame for Sky Sports (i LUTV-boksen) dukket det opp Arsenal og Scum-spillere (Ihvertfall Rooney) som feiret etter målskåringer. En skam at Manchester Utd. dukker opp på hjemmesiden til Leeds, selv om det er Sky Sports som kommer med det. Muligens OT, men jeg synes bare det er helt latterlig at det kommer opp på hjemmesiden til Leeds United.

Snakk om å henge seg opp i detaljer...  ::)

;)

jackbauer68

Quote from: kalle_92 on May 26, 2011, 15:25:21
I en reklame for Sky Sports (i LUTV-boksen) dukket det opp Arsenal og Scum-spillere (Ihvertfall Rooney) som feiret etter målskåringer. En skam at Manchester Utd. dukker opp på hjemmesiden til Leeds, selv om det er Sky Sports som kommer med det. Muligens OT, men jeg synes bare det er helt latterlig at det kommer opp på hjemmesiden til Leeds United.

;)

Skandale,og rett og slett ingen ubetydelig detalj >:(

Rudi G.

Quote from: kalle_92 on May 26, 2011, 15:25:21

;)

Dette er ikke å henge seg opp i detaljer, dette er rett og slett skandale!

kalle_92

Kan ikke si jeg gledet meg over å se Rooney feire etter skåring. Jeg synes kanskje det var greit å reagere en smule. Hva synes de som styrer hjemmesiden om dette? Har de ikke sett igjennom dette? Eller har Bates gått så langt for å tjene penger?  >:(

fmtj

Jeg er oppbragt- intet mindre enn en skandale!!!!!!!!!!!
Yeboahs vitne

B_Ød

i slike situasjoner er det godt å kunne memorere WR's ansiktsyttrykk etter alle de sjansene han brant på Old Traff en deilig søndag tidlig i januar 2010...
Ups & Ups!!

ArneS

Konstaterer at agurksesongen nærmer seg høyden.
Den 17. mann