Marching On Together

Started by Asbjørn, July 04, 2011, 01:17:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Asbjørn

Ad forumkrangel-tråden bestemte jeg meg for å slette...

Den kunne blitt en gylden anledning til at vi sammen bestemte oss for at vi i 'vårt Leeds-forum skulle ha en god tone oss imellom. At vi respekterte hverandres ulike syn på ting, vår ulike måte å formulere oss på, kanskje kunne vi utvide vår sosiale antenne på å 'ta' signal fra meddebattanter... til fellesskapets beste...
...at vi fikk en god tone oss imellom på forumet.

...som JonR var inne på, tendensen i tråden ble i stedet for noen stedet der man hakket videre på 'de andre', stod på sitt... og tonen ble såpass hvass utover søndagskvelden at jeg fjernet hele tråden - og det var med vemod for her var noen gode innlegg som nettopp hadde god tone på forumet som  formål.

La oss heller være glade for at vi har denne muligheten til å diskutere Leeds United og andre Leeds-ting/off topic-ting sammen. Hvis det stadig utarter spørs det hvor lenge man har frivillige som gidder å ta jobben med å være grensesetter for voksne folk som skriver, så spørs det hvor lenge styret ser på et slikt forum som et egnet verktøy for å fremme LUSCOS som organisasjon.

Det er den enkelte sine bidrag som gjør forumet til det det er.

Man kan være enige, uenige, man kan ha ulike måter å formulere seg på, men behandle iallefall andre debattanter med respekt. Vær uenige i sak/uttrykksform/gjentakelsesgrad, men respekter personen bak ytringen!

...beklager om jeg høres sur evt trøtt ut nå, men jeg er det og det er ikke så lett og skjule ;)

En anmodning til slutt: Please vær med og bidra til at vi har en god tone oss imellom på forumet!!!  Alt nytter.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

...jeg mener at vi er best tjent med at vi sletter Om moderering av Batesdiskusjoner utenfor Batestråder - i alt for stor grad ble dette en anledning for mange til å ta et oppgjør med med-debattanter :(

Marching On Together folkens...   ::)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan